Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare fortelle hvordan jeg skal holde tale til mannen:

Har laget en kjempestor plakat, med fint studiobilde av ham i midten. Deretter har jeg dypetsede bilder av objekter som jeg skal feste til plakaten etter hvert som jeg jobber meg igjennom hans gode egenskaper. Temaet er at han er et prakteksemplar, og gjennom min tale skal jeg vise hvorfor.

Tror det blir morsomt (bare jeg får fraktet gigaplakaten fra kjellerboden til festlokalet - den er for stor til en vanlig taxi!), men nå er den allerede altfor lang! Leste akkurat igjennom, og det tok hele seks minutter. Vi har bestemt at talene ikke bør være lenger enn tre minutter, så her er det fram med kniven.

Men deilig å være *nesten* ferdig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes veldig spesielt ut og veldig pent. Kan du ikke bare beholde talen så lang da? Du er jo brud og en av hovedpersonene i bryllupet.

Skrevet

Høres gøy ut! Og seks minutter med en slik tale er ikke langt. Dessuten bestemmer du - det er din tale og du er brud. Så kjør på du! Og lykke til!

Skrevet

Er jo mester i å kutte, så nå er den nede i 4 minutter.

Skrevet

Som hovedtaler du er, ville jeg ikke reagert på 6 min. :-) Tok tiden på min egen tale i dag, og jeg brukte eksakt 2 min og 30 sek. Håper at den blir lenger i praksis fordi folk ler..hehe!

Skrevet

*breece skulle ønske det var ditt bryllup hun skulle til i sommer* :oops:

Digger litt "annerledes" bryllup - og ditt troe jeg blir kjempebra :P

Skrevet

Jeg skulle ønske jeg turte å holde tale!

Men jeg har ikke lyst til å grue meg til det hele dagen... :-?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...