AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #1 Skrevet 21. januar 2014 Hei:) jeg trenger tips til et mykt teppe til å ha under sofaen i stua? Hvordan teppe har du? er det mykt? Anonymous poster hash: 83bbd...6e3
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #2 Skrevet 21. januar 2014 Flossteppe. Det er veldig mykt. Ville egentlig ha hyrdeteppe, men det er vel ikke helt forenelig med barn og katt Anonymous poster hash: f536b...ea6
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #3 Skrevet 21. januar 2014 Flossteppe. Det er veldig mykt. Ville egentlig ha hyrdeteppe, men det er vel ikke helt forenelig med barn og katt Anonymous poster hash: f536b...ea6 Men hvilket flossteppe er mykest av dem alle? Anonymous poster hash: 83bbd...6e3
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #4 Skrevet 21. januar 2014 Men hvilket flossteppe er mykest av dem alle? Anonymous poster hash: 83bbd...6e3 Hehe, jeg har bare testet et par jeg, men det jeg har når er ganske mykt. Det er fra Bohus, tror det heter Shaggy eller supershaggy. Tidligere har jeg hatt et i ull fra Skeidar, det loet masse og var ikke særlig mykt. Har også hatt er veldig billig fra Jysk som jeg likte godt, vel verdt pengene. Du får føle deg frem Anonymous poster hash: f536b...ea6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå