AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #1 Skrevet 21. januar 2014 Jeg har et lite dilemma. Jeg og kjæresten gjorde det slutt for en tid tilbake, men vi oppfører oss fremdeles som kjørester og alt det, så jeg vet egentlig ikke om jeg er singel eller ikke akkuat nå. Og så møtte jeg en trivelig fyr på fest et par ganger. Vi prata mye og hadde god kjemi, men på grunn av eksen så lot jeg det være med bare prating fordi jeg ikke er sikker på hva som foregår "her hjemme". En tid senere ble jeg invitert på fest til han, og jeg fikk vite av noen av de andre som var invitert at det var fordi han var interessert i meg. Så jeg fikk sommerfugler i magen og ble skikkelig glad. Like før festen fant jeg ut at han dater ei venninne av meg, og hun hadde funnet ut at han var interessert i meg og var skikkelig lei seg på grunn av dette. Men siden vi var en liten vennegjeng som skulle dra så ville jeg være med uansett. Jeg og han gutten snakka mye, men jeg holdt hele tiden dama hans og eksen min i bakhodet og trakk meg unna når det føltes ut som om det kom til å bli intimt, fordi jeg vil ikke være DEN jenta. Vi har i ettertid snakket litt på fb, om helt ufarlige ting, og jeg har snakket med dama hans om han og det som har skjedd. Hun forteller meg at det der ikke er første gang og at hun er skikkelig fortvila. Så jeg spurte han om hvordan det gikk med de to (jeg tror ikke han var klar over at jeg og dama kjenner hverandre), da ble han skikkelig snurt og sier at de ikke dater og at det ikke er noe mer i mellom dem enn vennskap. Jeg regner med at han sier det bare fordi han vil ha en sjanse hos meg, uten at jeg helt skjønner hvorfor.. Nå er det slik at jeg får litt sommerfugler i magen når jeg ser navnet hans, og jeg kjenner at jeg er på vei til å bli ganske betatt. Men jeg vil jo ikke! Det beste hadde jo vært å bare kutte kontakten helt, men siden vi har en del felles venner vet jeg at vi kommer til å møtes igjen, og da kommer det til å bli skikkelig rar stemning om jeg bare sletter han fra fb. Han vet også om i allefall mesteparten av situasjonen med meg og eksen, så jeg tror ikke han forventer noe, sånn egentlig.. Og. Ja. Jeg føler meg som ei 14 år gammel jente akkurat nå, og jeg vil ikke bli rota opp i mer drama, jeg vil bare finne ut hva som foregår mellom meg og eksen, og få han andre ut av hodet, men jeg aner ikke hva jeg skal gjøre..! jeg har enda ikke funnet ut hvordan man kontrollerer følelser, så om noen har oppskrifta så tar jeg gjerne i mot.. Anonymous poster hash: de68b...b7e
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #2 Skrevet 21. januar 2014 Hvorfor gjør du egentlig sånn mot venninnen din? Har hun vært skikkelig stygg mot deg og du prøver å hevne deg på henne eller noe? Hun er jo allerede fortvilety og du heller jo bensin på bålet. Alle oppegående mennesker som er glad i venninnen sin holder seg laaaaaaangt unna datene til venninner. Vi prater ikke engang vennskapelig med de på facebook om det ikke angår venninnen. Om du begynner å få en crush på han så må du holde deg helt unna han og ha null kontakt med han så går det over. Anonymous poster hash: 04efe...ecd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå