Gå til innhold

Bortskjemt katt ..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt siden jeg fikk katten som liten har han fått alt han har pekt på. Jeg har til og med stått opp 2-6 ganger om natten hver natt for å kose med ham når han vil ha oppmerksomhet, gitt han mat, slupp han ut og så inn igjen litt senere på natten..

Nå er han 4,5 år gammel.. Jeg er enda oppe flere gang per natt for å gjøre han fornøyd.. Nå ANGRER jeg!

Det som er greia er at han klorer på døra eller på noe som bråker mye helt til jeg gjør som han vil, har prøvd å ignorere det for å få han til å slutte, men nå har han begynt med å gå rundt å mjaue i tillegg til kloringen...
Har også prøvd å hive han ut som straff, men da begynte han å stikke av så det kunne jeg ikke fortsette med.

WHAT TO DO?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen gang passer nicket bare FOR bra til innlegget :skratte:

• Liker 3
Skrevet

Katten min klorer på døren vis han ikke får være på soverommet. jeg gir han en sprut med vann når han gjør det han ikke får lov til. han har sluttet nå.

Anonymous poster hash: 75f3c...5f1
Skrevet

Sprut med vann kan jeg jo prøve, det er jo ikke farlig.

Veldig teit at det har gått så langt, jeg har kun meg selv og takke..

Gjest Seajewel
Skrevet

Noen gang passer nicket bare FOR bra til innlegget :skratte:

LOL

Skrevet

Vi har en ssscat stående utenfor soveromsdøra. Det er det eneste som fikk vår katt til å slutte med dørkloring.

Skrevet

Sånn sitrongres eller hva skal visst hjelpe, katter er redde for den. Stronmelisse?

Anonymous poster hash: c647c...045

Skrevet

Vi teipet nedre del av soveromsdøren med aluminiumsfolie, funket fjell. Strødde også skrelt appelsinskall utenfor døren :fnise:

Skrevet

Gni litt peppermynteolje på døra og se om det virker avskrekkende. De aller fleste katter skyr lukten av peppermynte fordi den er så innmari skarp, så det er snakk om et par dråper på en q-tip og så gnir du det bare på dørstokken og nedre del av døra. Funker som faen mot gnafsing på ledninger ihvertfall. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...