Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg skulle ha mensen rundt 8-9 januar. Har ikke hatt samleie etter 5.januar. Mensen er 11-12 dager forsinket. Men 8.janaur hadde jeg kviser på ansiktet og tegn på at mensen er på vei men den kom ikke.Og igår hadde jeg samleie .når vi ble ferdig gikk jeg å tisset og tørket meg da hadde jeg ingen blod på papiret. Men når jeg stod opp på idag så hadde jeg litt blod i trusa. Ligner på mensen. Nå har det gått 6-7 timer siden jeg oppdaget dette. Det blør ikke så kraftig som jeg blør under mensen. Men det er litt blod føler at det kan være mensen. Men hvordan er det mulig at jeg ikke får mensen på 12-13dager og plutselig den dagen jeg har samleie får jeg mensen rett etter det? Jeg har ingen mens smerter enda. Kan jeg være gravid?

Anonymous poster hash: 6dfa9...a78

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du hatt sex kan det hende du er gravid. Ta en test.

Anonymous poster hash: 2ad3c...0fc

Skrevet

Ja har hatt sex i over ett år men blir ikke gravid😭

TS

Skrevet

Hvorfor ikke bare ta en jævla test istedet for å opprette tråd nummer 1 million med det samme dumme spørsmålet ingen her inne kan svare på???

Lurer på om det faktisk finnes så mange uintelligente mennesker eller om det er trolling...

Anonymous poster hash: 61cea...a35
  • Liker 6
Skrevet

Hvorfor ikke bare ta en jævla test istedet for å opprette tråd nummer 1 million med det samme dumme spørsmålet ingen her inne kan svare på???

Lurer på om det faktisk finnes så mange uintelligente mennesker eller om det er trolling...

Anonymous poster hash: 61cea...a35

Og nå kommer det vel folk som sier at "Ingen tvinger deg til å svare på tråder som dette! TS Må da få lov til å spørre om det hun selv føler for"

Men jeg er enig med deg, lei av å lese alle disse "Er jeg gravid?" trådene..

Anonymous poster hash: 728dd...c0d

Skrevet

Ja har hatt sex i over ett år men blir ikke gravid

TS

Jeg har hatt sex i 12 år og ble ikke gravid jeg heller før jeg bare plutselig en gang ble det... Jeg bare :sjokkert: Kan man bli gravid av å ha sex liksom???

• Liker 3
Gjest Seajewel
Skrevet (endret)

Det kan være blødning fordi du er gravid,eller det kan være festeblødning. Du kan jo vente en uke og se, og deretter ta en test.

Endret av Seajewel
Skrevet

Hei takk til dere som svarte. hvis ingen vil svare så la meg være i fred 😍

Skrevet

Hei takk til dere som svarte. hvis ingen vil svare så la meg være i fred

Tenkt til å ta en test? :)

Anonymous poster hash: 56706...67b

Skrevet

Hvordan skal en festeblødning være? Jeg blør fortsatt litt. Ikke så mørk farge som man har under mensen men det er rød/rosa. Og har ikke vondt i magen/ryggen denne gangen

TS

Skrevet

Hvordan skal en festeblødning være? Jeg blør fortsatt litt. Ikke så mørk farge som man har under mensen men det er rød/rosa. Og har ikke vondt i magen/ryggen denne gangen

TS

Hvorfor tar du ikke en test???

Anonymous poster hash: 53456...c21

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor tar du ikke en test???

Har bare ikke rukket å kjøpe. Skal kjøpe imorgen. Men kan jeg ta test mens jeg har festeblødning eller mensen vet ikke hva jeg skal kalle denne blødningen...

Ts

Anonymous poster hash: 6dfa9...a78

Skrevet

Selvfølgelig.

Skrevet

En festeblødning er ikke så lenge etter EL. Nå er du langt over IKM. Dette er enten mensen, kjemisk graviditet (hvor du ble gravid, men den festet seg ikke ordentlig og kommer ut som sen mens, eller du er gravid og har blødninger. Du kan uansett ta en test.

Anonymous poster hash: f0f72...84a

Skrevet

Fått tatt test i dag?

Anonymous poster hash: 56706...67b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...