Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest lost in space
Skrevet

Fra en som har sittet inne i hele vår kommer følgende intelligente spørsmål: jeans med litt store oppbretter til ca midt i mellom ankelen og kneet er det totally last year eller er det "lov" i år også?

og jada, vet jeg ikke burde bry meg hva andre synes, men nå lurte jeg nå litt på dette da :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada, det tror jeg. Bare pass på at du har "riktige bukser" - unnskyld meg altså, men jeg mener det. Har en venninne som brettet opp "feil bukser" med en kommentar om at "oppbrett er da så in" og det ble helt feil...

Skrevet

Bretter opp olabuksene mine jeg. Perfekt nå som det ikke er kjempevarmt ute. Syntes det ser litt merkelig ut å brette opp andre typer bukser, dressbukser osv

Skrevet

Jeg snakker også kun om jeans. Men det kan være feil modell altså!

Dressbukser og sånn er jo helt uaktuelt.

Gjest Seleena
Skrevet

Oppbretta bukser går vel aldri av moten. Med brune leggar, kvit topp og solbriller - DET er flott det! Bonus : Gutane likar det og ;)

Gjest Ethereal
Skrevet

Buksene må helst være relativt smale og rette i beina om det skal bli fint. Selv bretter jeg opp jeansene mine nå som det er så varmt, siden jeg ikke har noen sommerklær her (må spare bagasje). Sambo liker det IKKE, men det driter jeg i. Synes det er stilig med en hvit t-skjorte og bare bein i sandaler til.

Skrevet
Fra en som har sittet inne i hele vår kommer følgende intelligente spørsmål: jeans med litt store oppbretter til ca midt i mellom ankelen og kneet er det totally last year eller er det "lov" i år også?

og jada, vet jeg ikke burde bry meg hva andre synes, men nå lurte jeg nå litt på dette da :wink:

Tror ikke det er ut, jeg. Synes det kan være veldig søt på noen. I alle fall har de visst dette stil på reklamene i USA til Gap og andre stor butikkene så det er "in" fremdeles tror jeg. Egentlig synes jeg oppbrett på jeans'en til sommer er fint, men misliker stilen til vinter med høy støvletter.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Tenker åttitall og rosa ball-genser med en gang jeg hører oppbrett jeg, så jeg må få lov å si at jeg synes det er utrolig stygt og harry...

Gjest 3llie
Skrevet

Må bare si meg enig med Bjørnsdatter, oppbrett er sikkelig harry.. spesielt med støvletter til. :-?

Gjest Coral
Skrevet

Jeg liker det, men synes det må være bukser med rette ben man bretter opp, og dongeri selvfølgelig. Da kan det være stilig, både til sandaler eller joggesko. Syns jeg da 8)

Gjest Lizbet
Skrevet
Tenker åttitall og rosa ball-genser med en gang jeg hører oppbrett jeg, så jeg må få lov å si at jeg synes det er utrolig stygt og harry...

Forbinder det med små bretter som ble liggende som en liten rull nederst på buksa. Ikke de lange "engangsbrettene" de bruker nå.

Gjest Lizbet
Skrevet

Forbinder det med små bretter som ble liggende som en liten rull nederst på buksa. Ikke de lange "engangsbrettene" de bruker nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...