AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #1 Skrevet 21. januar 2014 Noen som har erfaringer? Anonymous poster hash: dd050...5e9
AnonymBruker Skrevet 24. november 2015 #2 Skrevet 24. november 2015 Jeg dumper på denne. På utkikk etter det beste voksestedet i oslo. gjerne med sukkervoks. Har hørt at det er mindre vondt? Og jeg er førstegangs vokser. Men, det viktigste er at det er flinke folk som jobber der!! Anonymkode: b86f3...e80
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #3 Skrevet 10. april 2017 Det er en utrolig dyktig jente i Oslo som driver sukkervoksing. Smerten er så klart mye lavere enn "normal" voksing. Du kan sjekke nettsiden deres og lese alt om sukkervoksing her: https://www.merisalubeauty.com/ Rart folk fortsatt vokser seg, når dette skader huden og mye annet. Sukkervoksing motvirker alt dette... Anonymkode: 3f0dd...3bd 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #4 Skrevet 10. april 2017 Personlig synes jeg sukkervoksing er mye vondere enn "vanlig" voksing med strips Anonymkode: 1437d...232
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #5 Skrevet 10. april 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Personlig synes jeg sukkervoksing er mye vondere enn "vanlig" voksing med strips Anonymkode: 1437d...232 Smerten varierer nok fra person til person. Men sukkervoksing er som regel mye midre smertefullt hvis det gjøres av en profesjonell terapeut, sukkervoksing er helst noe man ikke gjør hjemme på badet Vanlig voksing er veldig irriterende og traumatisk for huden, ødelegger hudceller og kan danne merker eller arr... Anonymkode: 3f0dd...3bd
AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #6 Skrevet 11. april 2017 Vokser meg med Lycon-voks. Vondt første gangen, men allerede andre gangen var det myyyyye bedre. Går hos SpaMiami i Oslo. Anonymkode: 3b1df...260
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå