Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg har hatt et forhold til en gift mann i over et år. Vi hadde sex en gang etter vi begge hadde vært ute, og jeg fant ikke ut før etterpå at han var gift og hadde barn.
Allrede første kvelden ble vi godt kjent med hevrandre og jeg har aldri fått så bra kontakt med en person på så kort tid. Han var rett og slett så enkel å prate med.
Vi fortsatte å møtes og jeg fikk etterhvert følelser for han, og er ganske sikker på at han fikk følelser for meg også, på grunn av ting han sa.
Det var en stund vi hadde veldig liten kontakt (ca etter et halvt år) på grunn av at begge jobbet mye og var generelt opptatt. Plutselig hørte jeg ingenting fra han lenger, og jeg tok ikke kontakt fordi jeg ville ikke mase, og tenkte at han kanskje ikke ville mer, og det var greit, selv om jeg tenkte mye på han.
For et par/tre måneder siden begynte han å kontakte meg igjen. Og jeg skjønte at grunnen til at han ikke hadde kontaktet meg på en stund var at han og kona hadde prøvd å ordne opp i forholdet.
Nå har jeg ikke snakket veldig mye med han de siste to ukene, men jeg fikk nylig vite at han og kona skal skille seg. Både han og jeg vet at hun også har vært utro, og de har generelt hatt et veldig dårlig forhold de siste årene med mye krangling.
Men alikevel kom det på en måte som en overraskelse for meg også. Han har fortalt meg mye om forholdet deres, og jeg vet at han kun har blitt hos henne for barna sin skyld.
Jeg kommer ikke til å si til han at jeg vet noe om dette, og skal vente til han tar kontakt først. Noe jeg vet han kommer til å gjøre når ting roer seg litt. MEN.. For det første; Han har barn og vil mest sannsynlig ikke ha flere, det vil jeg. Kanskje ikke akkurat nå, men om noen år. To; Han er litt eldre enn meg. Ikke at det trenger å ha noe å si, men føler kanskje det gjør det alikevel i denne situasjonen.
I tillegg så bekymrer jeg meg for at hun skal finne ut at han har vært utro med meg. Jeg kjenner henne ikke, men har pratet litt med henne sånn tilfeldigvis. Dette er jo sånn både han og jeg må ta konsekvensene av, men jeg bekymerer meg jo selvfølgelig, for det er både venner av han og meg som vet om dette, og det er egentlig ganske stor sjangs for at hun finner det ut.
Uansett, så er det jo ikke sikkert at han vil ha noe forhold med meg, men sånn som ting har vært, så er jeg egentlig sikker på at han ikke klarer å holde seg unna meg, og motsatt.
På en måte, så vil jeg bare kutte han helt ut, fordi det blir for mye styr, men samtidig så er han den eneste jeg har vært forelska i, og jeg vil virkelig ha han..
Jeg vet jeg har rota meg bort i noe vanskelig, men jeg kan rett og slett ikke styre følelsene mine.
Hva hadde dere gjort i min situasjon? Dette ble ganske rotete, men er en laaang historie. Og nei, jeg tror ikke på "en gang utro, alltid utro".

Anonymous poster hash: 1d9b4...885

Anonymous poster hash: f1fa6...dc3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du vil ha en mann som har bevist at han er villig til å være utro mot en partner, så for all del så kjør på, men ikke grin når det skjer mot deg også.

Anonymous poster hash: 4c8dc...795
  • Liker 12
Skrevet

Hvis du vil ha en mann som har bevist at han er villig til å være utro mot en partner, så for all del så kjør på, men ikke grin når det skjer mot deg også.

Anonymous poster hash: 4c8dc...795

Les det siste jeg skreiv.

• Liker 1
Skrevet

Les det siste jeg skreiv.

Kjenner jeg egentlig ser ned på deg samtidig som jeg synes synd på deg. Men mest av alt har jeg lite sympati for deg fordi du fortsatte å møtes han etter at du visste han var gift. Krysser fingrene for at kona hans finner det ut.

Anonymous poster hash: f8ef0...1a6

• Liker 10
Skrevet

Kjenner jeg egentlig ser ned på deg samtidig som jeg synes synd på deg. Men mest av alt har jeg lite sympati for deg fordi du fortsatte å møtes han etter at du visste han var gift. Krysser fingrene for at kona hans finner det ut.

Anonymous poster hash: f8ef0...1a6

Hun har jo også vært utro, så hun har jo ikke noe hun skulle sagt.

Skrevet

Han har ikke engang fortalt deg at han skal skilles. Hva får deg til å tro at han vil satse på deg nå da?

Dessuten, kanskje han vil være singel en stund.

Skjønner ikke hvordan du kan sitte å planlegge et liv (med barn og hele pakka) med en mann som ikke har såpass tillit til deg at han forteller deg at han skal skilles.

Anonymous poster hash: 186a9...e87
  • Liker 3
Skrevet (endret)

Innlegget ryddet for avsporinger. Daenerys, mod.

TS - jeg anbefaler deg å bare ligge lavt og ta det som det kommer. Å gå inn i et forhold med han kan fort bli trøblete, eller det kan gå bra. Du må i hvert fall være tydelig på det du ønsker, som det med barn, og få avklart det før du blir sammen med ham.

Men dere vil i så fall ikke være de første som finner hverandre på denne måten, og helt sikkert ikke de siste. Ønsker deg lykke til! :)

Endret av Daenerys
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Innlegget er ryddet for avsporinger. Daenerys, mod.

TS - jeg anbefaler deg å bare ligge lavt og ta det som det kommer. Å gå inn i et forhold med han kan fort bli trøblete, eller det kan gå bra. Du må i hvert fall være tydelig på det du ønsker, som det med barn, og få avklart det før du blir sammen med ham.

Men dere vil i så fall ikke være de første som finner hverandre på denne måten, og helt sikkert ikke de siste. Ønsker deg lykke til! :)

Tusen takk for et skikkelig svar! Jeg syns det er vanskelig å se for meg hva som kan skje, og ettersom det er en lang historie, kommer ikke alt helt frem i min forklaring. Det er selvfølgelig det med barn jeg tenker mest på.. Det kan ikke være lett for noen av partene.

Endret av Daenerys
Skrevet

Tusen takk for et skikkelig svar! Jeg syns det er vanskelig å se for meg hva som kan skje, og ettersom det er en lang historie, kommer ikke alt helt frem i min forklaring. Det er selvfølgelig det med barn jeg tenker mest på.. Det kan ikke være lett for noen av partene.

Man kan ikke se for seg hva som kan skje. Man må bare ta et valg og stå for det. Men selvfølgelig kommer man langt med god kommunikasjon og åpenhet.

Skrevet

TS, jeg hang meg opp i en ting du sa, at du vil ha barn. men det vil ikke han.

Nå synes jeg ikke ut som om han høres ut som noe godt kort å satse på uansett, men vil du virkelig ofre muligheten for å få egne barn for muligheten med å være sammen med denne mannen? Dette kan koste deg mye bitterhet seinere...

Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Daenerys, mod.

Skrevet

TS, jeg hang meg opp i en ting du sa, at du vil ha barn. men det vil ikke han.

Nå synes jeg ikke ut som om han høres ut som noe godt kort å satse på uansett, men vil du virkelig ofre muligheten for å få egne barn for muligheten med å være sammen med denne mannen? Dette kan koste deg mye bitterhet seinere...

Mest sannsynlig så vil han ikke det, og det er en av tingene som gjør meg veldig usikker. Men det er jo en mulighet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...