Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei vennine som er i slutten av 20 årene, gift og har barn.

Tror hun er litt lei ekteskapet, ikke det at hun kommer til å gjøre det slutt, men litt lei.

Jeg kjenner ikke typen, ungen eller noe, kun henne. Har fått hint om at det ikke er så mye action i senga lenger, noe som plager hun.
Jeg kunne tenkt meg å hatt sex med henne, og vet at jeg kunne fått til det uten noe problem.

Er det feil av meg? er jo hun som er utro, ikke meg, jeg kjenner ikke familien, og tar meg isåfall kun av behovene hennes! om dette er helt galt av meg, gjerne forklar hvorfor, for da er jo dette valget hennes også.

Anonymous poster hash: ddc42...bef
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er hun som er gift her, og følgelig hun som har noen å være utro mot. Dama er også voksen og er i stand til å ta beslutninger og se konsekvenser selv. Så nei - uten å ha noen å være utro mot, kan du heller ikke være utro. Du har ikke gitt troskapsløfter til noen.

Når vi snakker om rett eller galt av deg så tror jeg ikke det finnes noe fasitsvar. Dette er nesten noe du må føle på selv.

Skrevet

Det er galt fordi

1. Du vet allikevel at hun kommer til å være utro, noe jeg ikke hadde syntes var greit, og ikke burde du synes det heller hvis du er imot utroskap. Uavhengig om du kjenner den som hadde blitt bedratt eller ikke.

2. Det kommer mest sannsynlig til å skade vennskapet deres, om hun angrer, sier det til mannen etc

3. Du vil ha sex med henne etter hun har åpnet seg for deg og fortalt om problemet, noe som ikke nødvendigvis tilsier at det var grunnen hun sa det. Hvis det var meg hadde jeg sagt det fordi jeg stolte på deg og trengte å få det ut(vi jenter trenger det).

Så da er spørsmålet mitt: Vil du ta risken på å ødelegge vennskapet for å ha en one night stand med henne? Du vet du sårer folk og det er galt, selv om du ikke kjenner vedkommende. Hadde jeg vært deg, hadde jeg bedt henne snakke med mannen sin om det, å ligge med henne lager bare mer røre i hodet hennes. Fra mitt perspektiv ser jeg ikke hvordan dette kan ende godt. Men det at du delte dette med KG sier at du ikke gjør noe så dumt uten å tenke deg om 2 ganger, så du virker som en grei fyr med en pikk mellom beina som andre menn ;)

Anonymous poster hash: 9a508...dfe
Skrevet

Hadde du ønsket at noen gjorde dette mot deg?

• Liker 2
Skrevet

Er din egen moral som er avgjørende her. I teorien så gjør du ingenting galt om du hadde gått for det, men noe sier meg at samvittigheten din syntes det hadde vært ugreit om du faktisk gjorde det, ettersom du spør her inne så er det jo litt konflikt oppi hodet ditt.

Jeg personlig ville ikke hoppet i det ettersom jeg hadde tenkt på den uskyldige tredjeparten som kom til syvende å sist bli rammet og såret av utroskapet hennes.

Skrevet

Det er barn involvert her.. Det ville vært synd å legge til rette for henne å være utro så hun kanskje ødelegge alt. Si at hun må faen meg ta seg sammen og jobbe for det hun har mens hun har det.

Anonymous poster hash: 8f838...5ba
  • Liker 1
Skrevet

Det blir feil. Du er jo i så fall med på å la henne være utro. Bare feil. :balltre:

Anonymous poster hash: a2969...e8d
Skrevet

Det er hun som er laaaangt utenfor det som er innafor. Men jeg mener likevel det er galt av deg å ligge med en gift dame som har barn, særlig om du gjør det kun for sexen (og ikke er forelsket og håper på et forhold eller noe). Du kan vel få deg sex andre steder liksom. Hva er poenget....

Skrevet

Hadde det vært annerledes hvis du kjente familien hennes?

Gjest Awzm me
Skrevet

Det er galt.

Om du faktisk ikke ser det selv så må du være kraftig underutviklet, og da er det ikke en gang noen grunn til å forklare deg hvorfor heller.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...