AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #1 Skrevet 20. januar 2014 Jeg har truffet en gutt for noen måneder siden, og han viste tydelig at han likte meg godt. Vi er tidligere bekjente, men har ikke snakket sammen siden barneskolen. Nå studerer vi i sammen i Trondheim, er i starten av 20-årene og har mange felles "bekjente" (ikke samme vennekrets). Jeg tok kontakt på facebook med det formål å bli bedre kjent før vi møtes igjen. Han ga positive signaler, mye mer enn "nødvendig". Flørtet litt og han var bare veldig hyggelig med meg. Nå har jeg ventet i over en uke på at han skal ta intiativ. Hvor går grensen til når jeg bør ta kontakt evt? Han er ganske sjenert, og jeg har ikke vært veldig tilgjengelig! Til senere bryr jeg meg lite om annenhvergang intiativ, men vil gjerne at han skal kontakte meg én gang først! Selv synes jeg det er lite som tyder på at han kan ha mistet interessen, men man vet jo aldri! Anonymous poster hash: 1fcfe...3f8
Ellie Skrevet 20. januar 2014 #2 Skrevet 20. januar 2014 Jeg har hatt to sånne "guttetyper" på kroken før, og mistet dem. Av ren dumhet. Jeg satt og ventet i en evighet på at han skulle ta intiativ, før jeg sluttet helt å snakke med dem fordi jeg trodde de ikke følte det samme. Det viste seg senere, som jeg fikk vite av begge da jeg spurte, at de likte meg tilbake. De var rett og slett vant til at jeg tok kontakt og var komfortabel med det, og trodde det var noe galt når jeg plutselig sluttet. Men man blir jo selvfølgelig nervøs og kan føle seg påtrengende når det alltid er du som må ta første steget...Du kan jo prøve å si på spøk, " Neste gang må du ta kontakt med meg!" eller noe 2
MrRenefo Skrevet 21. januar 2014 #3 Skrevet 21. januar 2014 Er jo bare prøve og se hva som skjer. Hva er det værste som kan skje da?
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #4 Skrevet 21. januar 2014 Takk for svar! Jeg vil ikke være påtrengende, og er usikker på om det er en grunn til at han ikke tar kontakt eller om det for mange føles naturlig at den samme personen tar kontakt både første og andre gang? Anonymous poster hash: 1fcfe...3f8
MrRenefo Skrevet 21. januar 2014 #5 Skrevet 21. januar 2014 Takk for svar! Jeg vil ikke være påtrengende, og er usikker på om det er en grunn til at han ikke tar kontakt eller om det for mange føles naturlig at den samme personen tar kontakt både første og andre gang? Anonymous poster hash: 1fcfe...3f8 Er ikke noe ekspert på dette i det hele tatt, har ikke vært i noe seriøst forhold. Men for noen måneder siden så tok eg sjansen på og fortelle ei jente at eg var glad i henne, gikk ikke så veldig bra kan du si. Men eg kan si med sikkerhet at eg hadde angret mye meira viss eg ikke hadde gjort det, selv om det ikke gikk bra.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #6 Skrevet 21. januar 2014 Hmm ja. Greien er at han aldri er pålogget, så da skal det litt mer til før jeg sender han en melding som det tar timesvis før han ser. For han hadde vel sendt meg et "hei" ++ dersom han hadde vært interessert? Han har bare gitt positive signaler og er noe sjenert, men likevel Anonymous poster hash: 1fcfe...3f8
Jodi Skrevet 21. januar 2014 #7 Skrevet 21. januar 2014 For å snu det andre veien da - du sier jo han er sjenert, kanskje han tenker akkurat som deg? "Altså, hvis hun er interessert, så sender hun vel et hei eller noe sånt?" Jeg syns du skal sende ham en melding jeg. Pålogget eller ikke. Så kan du heller lodde stemningen litt når han svarer. Og kanskje som noen andre foreslo over her, avslutte samtalen med et "send meg en melding en dag da". Du vinner ingenting uten å våge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå