Gå til innhold

Å tenke at noen er for god for deg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det normalt? Tenker da spesielt på kjærlighetsrelasjoner, i det man blir kjent med en potensiell ny partner. Jeg tenker nesten hver gang at "han er for bra for meg" og "hvorfor skulle han ville ha en som meg" osv. Ikke nødvendigvis fordi jeg tenker kjempenegativt om meg selv, men jeg skaper en illusjon om hvor fantastisk han er. Likevel ender jeg ofte opp med å få fyren, på et eller annet vis.

Er det mer normalt for kvinner enn for menn med den tankegangen? Pleier det å bli så "ille" for noen av dere at dere ikke tør å ta kontakt med vedkommende i det hele tatt?

Anonymous poster hash: b915d...a9c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er normalt for de med dårlig selvtillit ihvertfall.

Anonymous poster hash: fe115...fd8
Skrevet

Mindreverdighetskomplekser er en typisk jentegreie.

Anonymous poster hash: ceb88...ef3

Skrevet

Mindreverdighetskomplekser er en typisk jentegreie.

Anonymous poster hash: ceb88...ef3

Og guttegreie.

Anonymous poster hash: fe115...fd8

• Liker 2
Skrevet

Ja tror det er normalt. Har det alltid slik selv. Synes jo jeg selv er en awesome person til vanlig, men når det kommer til kjærlighet synes jeg alle fortjener bedre enn meg.

Helt sikkert fordi jeg alltid får hva som i mine øyner er det beste jeg kan få, mens jeg vet at han lett hadde kunne skaffet seg en penere kvinne.

Skrevet

Ja tror det er normalt. Har det alltid slik selv. Synes jo jeg selv er en awesome person til vanlig, men når det kommer til kjærlighet synes jeg alle fortjener bedre enn meg.

Helt sikkert fordi jeg alltid får hva som i mine øyner er det beste jeg kan få, mens jeg vet at han lett hadde kunne skaffet seg en penere kvinne.

Sånn er det jeg tenker og!

TS

Skrevet

Er det normalt? Tenker da spesielt på kjærlighetsrelasjoner, i det man blir kjent med en potensiell ny partner. Jeg tenker nesten hver gang at "han er for bra for meg" og "hvorfor skulle han ville ha en som meg" osv. Ikke nødvendigvis fordi jeg tenker kjempenegativt om meg selv, men jeg skaper en illusjon om hvor fantastisk han er. Likevel ender jeg ofte opp med å få fyren, på et eller annet vis.

Er det mer normalt for kvinner enn for menn med den tankegangen? Pleier det å bli så "ille" for noen av dere at dere ikke tør å ta kontakt med vedkommende i det hele tatt?

Like normalt for både menn og kvinner tror jeg. Det har nok mest med ens egne følelser å gjøre, at man ofte opphøyer en del den man har falt for.

Anonymous poster hash: 1d321...d2e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...