Gå til innhold

Chevron-mønstret stoff?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enten ligger jeg noen år foran, eller så ligger jeg noen år bak! Har lyst til å dekorere baksiden av en hylle med litt fresht stoff, og tenkte på gul/hvit eller grå/hvit chevron (sikk sakk-mønster). Det har jo vært overalt i sommer, men nå finnes det ikke noe sted?! Noen som har forslag til steder jeg kan finne slikt stoff? Har sjekket stoff og stil, Panduro, Ikea, samt Kid og liknende for gardinstoff eller sengesett, men neida... :(

Anonymous poster hash: 009e0...c4e
Videoannonse
Annonse
Gjest Kokkosnøtta
Skrevet (endret)

dd

Endret av Kokkosnøtta
Skrevet

Takk for tips! Har tenkt på det, men tar jo så lang tid før jeg får det. Må ha det snart om det skal komme på før hyllen henges opp.. :(

Gjest Kokkosnøtta
Skrevet (endret)

dd

Endret av Kokkosnøtta
Skrevet

Eller print ut på papir, forstørr og laminer. Du kan også sjekke fargerike ol. for tapeter, bokhandler, søstrene grene osv for bokbind, hyllepapir, innpakningspapir osv.

Anonymous poster hash: 4c1dd...555
Skrevet

Vurderte å male det, men siden jeg ikke har så god tid, tenkte jeg at det var kjappere å dekke det med stoff. Er en snekker som skal henge opp skapet om en ukes tid. Rekker rett og slett ikke å male, men må kanskje prøve å finne et annet stoff som det går an å få tak i på nett i Norge eller i butikk.. Kom gjerne med forslag til det! ;)

Skrevet

Eller print ut på papir, forstørr og laminer. Du kan også sjekke fargerike ol. for tapeter, bokhandler, søstrene grene osv for bokbind, hyllepapir, innpakningspapir osv.

Du var full av gode forslag! Takk! Jeg tenkte meg innom søstrene Grene, men rakk det ikke i dag. Tenkte nemlig også på hyllepapir eller noe i den duren, men siden dette skal være på badet og muligens utsettes for litt fukt og vann, kan det bli dumt.. Tapet kan kanskje funke bedre! :)

Gjest Kokkosnøtta
Skrevet (endret)

aa

Endret av Kokkosnøtta
Skrevet

Men det tar seriøst ikke mer enn en liten time å male. Du trenger heller ikke å kjøpe veggmaling alla Jotun, bare gå på Panduro hobby og spør om hjelp. Bokhyllen fikk jeg gratis av naboen og på maleutstyr brukte jeg 300kr, ergo: for 300kr fikk jeg verdens fineste møbel.

Er dessverre ikke så stø på hånden at jeg får det til uten seriøs taping, og jeg har så sinnsykt mye annet å styre med om dagen egentlig (Totalrenovering av bad..) Hadde bare lyst til å sprite opp litt uten altfor mye ekstrajobb! ;)

Skrevet

Du var full av gode forslag! Takk! Jeg tenkte meg innom søstrene Grene, men rakk det ikke i dag. Tenkte nemlig også på hyllepapir eller noe i den duren, men siden dette skal være på badet og muligens utsettes for litt fukt og vann, kan det bli dumt.. Tapet kan kanskje funke bedre! :)

på malerforetning selger de en slag impregnering som du kan "male" over ting som ikke tåler vann, så blir de ganske vanavvisende og enklere å rengjøre. Jeg har gjort det selv på badet etter å ha tapetsert med vanlig tapet, og det holder kjempefint på 6 året nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...