AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #1 Skrevet 20. januar 2014 Det har seg sånn at jeg har en bekjent som venn på Facebook, som er noe spesiell i oppførselen sin. De siste dagene har hun begynt å poste ting på veggen min, både pinlige ting og personlige ting. Det hun skriver hadde helt klart egnet seg som meldinger istedenfor, men dette skjønner hun ikke. Hun skjønner heller ikke hvorfor jeg velger å slette det. Jeg vil gjerne unngå å slette henne som venn, men må samtidig få satt en stopper for det hun poster på veggen min. Kan jeg det? Anonymous poster hash: 7de15...fa2
Gjest HappyWaffle Skrevet 20. januar 2014 #2 Skrevet 20. januar 2014 tror det er en innstilling for hvem som kan poste på veggen din. kontoinstillinger-> tidslinje og tagging
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #3 Skrevet 20. januar 2014 Si det rett ut? Anonymous poster hash: 6f0ee...55a
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #4 Skrevet 20. januar 2014 tror det er en innstilling for hvem som kan poste på veggen din. kontoinstillinger-> tidslinje og tagging Takk for forslaget. Det ser ut som man enten kan velge "venner" eller "meg selv", og ikke skreddersy det mer enn det. :/ Si det rett ut? Anonymous poster hash: 6f0ee...55a Jeg har prøvd. Har sendt meldinger, og kommentert noe av det hun poster før jeg sletter det. Hun har rett og slett store problemer sosialt, uten å gå inn på årsakene, og det kombinert med at hun er veldig lett å såre og har lite nettverk er også grunnen til at hun ikke er slettet for lenge siden. Anonymous poster hash: 7de15...fa2
QueenOfTheSidewalk Skrevet 20. januar 2014 #5 Skrevet 20. januar 2014 (endret) Nei, vent, jeg vet ikke hvordan. Kanskje plassere personen på begrenset? Endret 20. januar 2014 av Evilposelos
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå