AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #1 Skrevet 20. januar 2014 Katten min er veldig kresen, og liker kun mat vi får tak i på en butikk som ikke finnes der hvor jeg bor, og vi bare får tak i når vi er på besøk hos familie mange timer unna. Vi har nå gått tom for denne maten, og katten raser ned i vekt, og jeg begynner å bli bekymret, da hun allerede er veldig slank. Hun spiser når hun får bløtfor, men ingen form for tørrfor går ned. I dag har jeg derfor laget torsk slik at hun skal få litt ekstra mat. Hva skal jeg gjøre for å tilvenne henne annen type tørrfor? Hun er blitt altfor tynn. Anonymous poster hash: ebdf3...373
Frk.K Skrevet 20. januar 2014 #2 Skrevet 20. januar 2014 Prøvd å blande tørrfor i vann, la det stå litt sånn at det blir "grøtete" å se om hun spiser det? Om ikke så har de sikkert det foret du fikk av familie på en dyrebutikk eller eventuelt hos veterinær? Lykke til! Håper pusen vil spise noe snart igjen!
Tvist Skrevet 20. januar 2014 #3 Skrevet 20. januar 2014 Kjøper du for i matbutikk eller dyrebutikk? Går det an å bestille maten over nettet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå