AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #1 Skrevet 20. januar 2014 Du har forandret livet mitt på mange måter. Du har gitt meg styrke fordi du har ikke klart å knekke meg helt men du har også gjort en skade, en skade som er så vanskelig å reparere. Jeg prøver hver dag og bearbeide ting fra livet mitt med deg og jeg ber til Gud om å slippe å tenke på fortiden min. Jeg er et svakt menneske. Det skal ikke så mye til for å ødelegge meg. De gangene du var slem mot meg, gjorde meg reddere og reddere. Folk kan si så mye rart. Man kan jo ikke bli voldtatt av en som man er kjæreste med? Dere hadde jo sex til vanlig og? Hvordan kan dette skje? Du har brukt din makt på den værst utenkelige måten. Du fikk meg føle at det var min feil, alt sammen. Hvordan kunne du? Hvordan kunne jeg stole på deg etter dette? Trodde du at jeg kunne fortsette å være nær deg som vanlig etter dette og late som ingenting? Du hadde et problem med alkohol på den tiden, selv om du aldri har klart å innrømme det. Og du drakk og du gjorde det i fylla og trodde at du bare kunne skylde på den jævla ølen din og alt skulle ordne seg? Forstod ikke du hvordan du såret meg med alle de gangene du har klart å vise meg hvor mann du er ? Du tok deg til rette og tok det du ville ha. Du trengte inn i meg både foran og bak og dro meg etter håret rundt hele sengen mens jeg ba på mine knær om å la være. Hvordan kunne jeg ha et normalt forhold til sex med deg etter dette? Hvordan kunne jeg ha et normalt forhold til sex i det hele tatt ? Du har ødelagt mye ved meg, men det er fremdeles noe igjen av meg. Og det skal jeg bruke på et liv uten deg. Uten din makt. Hva føler du egentlig nå? Du som ba på dine knær om at jeg ikke skulle gå? At jeg kunne gi deg en sjanse til? Bar en siste en? At jeg var kvalm av deg og hadde ingen følelser for deg betydde vist ingenting for deg. Du ville jo ha meg. Du elsket meg. På din syke måte. Ringte det ingen bjelle da jeg sa jeg hadde mistet følelser for deg? Hvorfor tror du jeg har mistet dem? Det er ett år siden nå. Jeg er takknemlig for at du viste meg hvilke menn jeg bør holde meg unna. Takk for at du har vært så snill og aldri oppsøkt meg etter dette og lot meg være ifred. Men vet du hva? Jeg er fremdeles redd deg. Redd for at du kommer og ødelegger for meg. Jeg prøver det jeg kan å fungere i hverdagen og håpe på at angsten slipper taket. Du har jammen gjort nok skade. Stakkars deg. Ja, jeg sier stakkars deg. For jeg klarer meg alltid. Jeg er svar men du er svakere. Jeg har ingen respekt for det du gjorde, men jeg tilgir deg. Jeg tilgir alt du har utsatt meg for og takker deg for tross alt fine år sammen før alt dette begynte. Vi kunne vært lykkelige sammen. Nå er jeg lykkelig uten deg. Jeg ønsker deg lykke til med ditt nye liv. Jeg håper jeg aldri ser deg igjen. Takk for at du lot meg gå.Anonymous poster hash: aa795...f95
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #2 Skrevet 20. januar 2014 Godt du er ute av forholdet! Anonymous poster hash: 714cf...bd6
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #4 Skrevet 20. januar 2014 Utrolig flott å lese at du er UTE av dette! Stå på, TS!! Anonymous poster hash: 2109a...e08
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #6 Skrevet 21. januar 2014 Rørende...du er ikke svak TS, du er så sterk som bare en kvinne kan være Anonymous poster hash: 6939c...a0d
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #7 Skrevet 21. januar 2014 Du burde anmelde han for voldtekt. Den mannen er farlig. Når han gjør slikt med noen han står nær tør jeg ikke tenke på hva han er istand til å gjøre med andre. Stå på ts, du er en vakker sjel. Anonymous poster hash: 7ad4e...b90
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #8 Skrevet 21. januar 2014 Det er nok ingen vits i å anmelde noen nå. For sent. Det har gått ett år. Alle bevis er vekke og familien hans støtter han. Så jeg kommer ingen vei med dette. Men takk for flotte ord. Redd han skal komme på døren min en dag fremdeles. Men sjansen for det er nok ganske liten. Håper jeg. Ts Anonymous poster hash: aa795...f95
mlilja Skrevet 21. januar 2014 #9 Skrevet 21. januar 2014 Flott at du er ute av det! Det at du har klart å komme deg ut er et bevis på at du wr sterk! Vært igjennom noe av det samme selv, så send meg gjerne en pm om du ønaker å snakke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå