AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #1 Skrevet 20. januar 2014 Jeg lurer på hvordan dere som vasker håret 1 gang i uka elr mindre, hvordan klarte dere å få håret til å bli vant med det?? Jeg har prøvd utallige ganger men ender alltid opp me å vaske håret så å si hver dag fordi jeg HATER (!) når håret blir elr føles fett.. så tenkte jeg nå på tørr sjampo, er det lurt å bruke for å ikke vaske håret så ofte? Tips taes imot med stooor takk!! Anonymous poster hash: bfe45...00f
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #2 Skrevet 20. januar 2014 ville ikke anbefalt hårshampoo så ofte, lest om flere der håret etterhvert begynner å falle av fordi tørrshampooen ikke er bra for hodebunnen. Vasker mitt hår hver 3 dag, holder for meg Anonymous poster hash: d29aa...ab8 1
Gjest martefjarte Skrevet 20. januar 2014 #3 Skrevet 20. januar 2014 Håret kommer til å bli fett, og du kommer til å hate det. Men du MÅ gjennom det for å venne hodebunnen av med så hyppig vask. Tørrshampo kan jo utsette det litt. 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #4 Skrevet 20. januar 2014 Huff, jaja får prøve å bare pine meg gjennom det da... skulle ønske jeg var en som passet å ha håret i strekk akkurat nå!Anonymous poster hash: bfe45...00f
Gjest Pheel Skrevet 20. januar 2014 #5 Skrevet 20. januar 2014 Oppdater meg her, hvorfor i alle dager gå gjennom det in the first place, er det ikke bare å vaske håret hver 3. dag? (3. dag fordi jeg tror det er det som er normalen, evt. oftere, men tror derimot oftere enn det ikke er så heldig for hårkvaliteten).
2292 Skrevet 20. januar 2014 #6 Skrevet 20. januar 2014 Jo klart det bare er å vaske håret hver 3 dag, men jeg er såpass plaget med tørr hodebunn at jeg har fått tips av frisører å ikke vaske håret så ofte... men jeg seriøst hat noja for at håret mitt skal se og/eller være fett og mitt problem er jo da at etter w dager uten å vaske det så føles det fett ut.... prøvde i 2 uker å vaske håret hver 3 dag. Ble liksom ikke bedre... Litt usikker på hva du skulle frem til så ikke sikker på om svaret mitt er det du lurer på Ts!
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #8 Skrevet 20. januar 2014 Det er tre år siden jeg sluttet å vaske håret hver/annenhver dag, men det blir fortsatt fett på dag to eller tre. Lei av å bruke hatt. Anonymous poster hash: fad19...c57
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #9 Skrevet 20. januar 2014 Vasker mitt hver andre dag om jeg skal på jobb, men hver 3 om jeg bare sitter hjemme. Etter 3 dager er det fett. Anonymous poster hash: 2f768...2ba
The Kitten Skrevet 20. januar 2014 #10 Skrevet 20. januar 2014 Jeg lurer på hvordan dere som vasker håret 1 gang i uka elr mindre, hvordan klarte dere å få håret til å bli vant med det?? Jeg har prøvd utallige ganger men ender alltid opp me å vaske håret så å si hver dag fordi jeg HATER (!) når håret blir elr føles fett.. så tenkte jeg nå på tørr sjampo, er det lurt å bruke for å ikke vaske håret så ofte? Tips taes imot med stooor takk!! Anonymous poster hash: bfe45...00f Jeg vasker håret hver 5 - 7 dag, men jeg har en hårtype som tåler å gå så lenge uten vask. Bruker ikke tørrshampo, så det har jeg ingen erfaring med.
vimsefrøken Skrevet 21. januar 2014 #11 Skrevet 21. januar 2014 Jeg tror det varierer veldig på hårkvalitet/type her altså. Uansett hva jeg prøver blir mitt hår fett og helt forferdelig 3.dag uten vask, da må jeg vaske det. Men datteren min har tykt, krøllete veldig tørt hår, og du ser ikke at det er fett etter 1 uke engang. Forsøker derfor å holde meg til å vaske håret hennes 1 dag per uke slik at hun ikke skal behøve å vaske det like ofte som mitt.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #12 Skrevet 21. januar 2014 jeg tror også det varierer hvilken hårtype man har. Jeg selv vasker det 1 gang i uka, og nå nettopp gikk jeg i en måned uten å vaske det (pågrunn av sykdom) og det var ikke bittelitt fett engang, haha Mens søstrene mine kan ikke gå 3 dager engang før det er fett Anonymous poster hash: d8aa8...160
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå