Gå til innhold

24 år og singel...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en mann på 24 år som aldri har hatt dame. Hva det kommer av kan jeg ikke si 100% sikkert, men det er vel en sammensetning av høye krav og det at jeg er dårlig til å ta insiativ, ihvertfall med de jentene jeg faktisk syntes er intressante.

De siste årene har jeg egentlig bare vært tilfreds med singellivet, jeg har hatt en god del småflørter, men med unntak (hun ville bare være venner) av en gang har jeg fått kalde føtter når jeg skjønner at jeg egentlig aldri kommer til å forelske meg i denne personen.

Jeg har tidligere tenkt at jeg bare har hatt vanskeligheter med å forelske meg, da endel av jentene jeg har flørtet med er ganske attraktive, men fikk en liten wakeup call nå for en uke siden.

Det som skjedde var at jeg dro på på et en hyttetur med noen venner av meg. Med på denne hytteturen var det ei jente jeg ikke har snakket med på flere år. Vi kjenner hverandre godt og har vært venner lenge, men ting har bare sklidd litt fra hverandre. Uansett poenget er at når vi først møttes ble det veldig mye prating på oss i mellom, vi danset og hadde det utrolig kjekt og var sammen hele kvelden. Jeg syntes selvfølgelig det var stas å møte henne igjen, men jeg hadde ingen ymse baktanker når vi var sammen. Det var ikke før dag nummer 2 at jeg merket at jeg begynte å bli betatt av henne. Først tenkte jeg at det bare var alkoholen fordi jeg ofte blir litt sånn når jeg er full, men det bedret seg ikke dagen etter heller. Det har faktisk bare blitt enda verre selv om jeg ikke har hatt noe kontakt med henne etter at vi dro fra turen.

Når vi hang sammen som venner for endel år tilbake var jeg også forelsket i hun, uten at jeg tørte å vise det til hun, og det som var litt spessielt var at hun fortalte meg at hun hadde vært stormforelsket i meg tilbake, jeg har også hørt fra andre at hun har sagt hun syntes jeg er utrolig kjekk osv. Hun er også en veldig pen jente, men det som gjør at hun skiller seg ut er at vi klaffer så godt personlighetsmessig, vi kan ligge i timesvis å bare prate og prate. Alt klaffer med unntak av en ting, og det er at hun har type.

Nå sitter jeg her og savner henne utrolig mye og klarer nesten ikke tenke på annet. Dette har medført til at jeg nå plutselig har fått lyst på dame, jeg vil møte en som kan få meg til å føle akkurat det samme. Problemet er bare, hvor skal jeg finne hun? Når jeg eventuelt finner hun hvordan kan jeg aktivt gå inn for å få hun til å like meg. Jeg er ganske beskjeden så liker at ting kommer litt naturlig, men jeg skjønner jo det at dette ikke funker...

Beklager for wall of text, samt diverse skrivefeil osv..

Anonymous poster hash: d6c88...c4d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå sitter jeg her og savner henne utrolig mye og klarer nesten ikke tenke på annet. Dette har medført til at jeg nå plutselig har fått lyst på dame, jeg vil møte en som kan få meg til å føle akkurat det samme. Problemet er bare, hvor skal jeg finne hun? Når jeg eventuelt finner hun hvordan kan jeg aktivt gå inn for å få hun til å like meg. Jeg er ganske beskjeden så liker at ting kommer litt naturlig, men jeg skjønner jo det at dette ikke funker...

Beklager for wall of text, samt diverse skrivefeil osv..

Legg henne du har i kikkerten nå bak deg, så kan du gå videre. Ikke før.

Hvem faen vil være noen erstatning? Ville du selv satt pris på det? Selvsagt ikke.

Anonymous poster hash: 2e03d...e10

Skrevet

Er ikke snakk om noen erstatning, vil ha noen som får meg til å føle det samme sier jeg jo, nå sitter jo denne episoden ganske friskt i minne, men ettersom vi kun har vært sammen på helgetur regner jeg med at det går over relativt kjapt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...