AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #1 Skrevet 20. januar 2014 Er dette noe vi må granske godt etter, eller er de fleste sortene løs frukt i butikker organiske? Må jeg i spesialbutikk etter dette? Isåfall hvilken? Har nettopp begynt med juicing, og hører man får lite av fordelene med all næringen dersom man ikke bruker organisk frukt og grønnsaker. Anonymous poster hash: 52699...d3f
Pringle Skrevet 20. januar 2014 #2 Skrevet 20. januar 2014 Jeg har hørt at man ikke får alle fordelene med frukt hvis man ikke bruker hele frukten! 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #3 Skrevet 20. januar 2014 Jeg har hørt at man ikke får alle fordelene med frukt hvis man ikke bruker hele frukten! Jeg bruker hele med skallet :D Hmm... økologisk eller organisk? :/ fant nettopp denne siden http://www.solgardlevert.no/ Anonymous poster hash: 52699...d3f
Pringle Skrevet 20. januar 2014 #4 Skrevet 20. januar 2014 OK, juicer du da, eller lager du smoothie?? (Jeg vil tro at fiberinnholdet er bra å få i seg, og at ikke-organisk frukt er helt OK om du bare vasker den.)
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #5 Skrevet 20. januar 2014 OK, juicer du da, eller lager du smoothie?? (Jeg vil tro at fiberinnholdet er bra å få i seg, og at ikke-organisk frukt er helt OK om du bare vasker den.) Juicer Ja, man får ikke mye fiber i seg, av juicing. Men man får tatt opp mye mer av næringen med juicing Anonymous poster hash: 52699...d3f
Thorn Skrevet 21. januar 2014 #6 Skrevet 21. januar 2014 Du får i hvert fall økologisk frukt og grønnsaker på Reindyrka. Tror Kinsarvik sin grønt-avdeling også er økologisk.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #7 Skrevet 21. januar 2014 Det skal vel godt gjøres å finne frukt og grønnsaker som ikke er organisk. Økologisk er det du leter etter. Anonymous poster hash: b18e7...6e5 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #8 Skrevet 21. januar 2014 Juicer Ja, man får ikke mye fiber i seg, av juicing. Men man får tatt opp mye mer av næringen med juicing Anonymous poster hash: 52699...d3f Det stemmer ikke. Man tar ikke opp mer næring, men man tar opp næringen raskere. Anonymous poster hash: 2908a...6fb
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #9 Skrevet 21. januar 2014 Er dette noe vi må granske godt etter, eller er de fleste sortene løs frukt i butikker organiske? Må jeg i spesialbutikk etter dette? Isåfall hvilken? Har nettopp begynt med juicing, og hører man får lite av fordelene med all næringen dersom man ikke bruker organisk frukt og grønnsaker. Anonymous poster hash: 52699...d3f Da har du hørt feil. Til tross for ivrig propaganda fra øko-folket er det ingen ting som tyder på at det generelt er mer næringsstoffer i økologisk frukt og grønt. Anonymous poster hash: c089a...321 1
Supraspinatus Skrevet 21. januar 2014 #10 Skrevet 21. januar 2014 Da har du hørt feil. Til tross for ivrig propaganda fra øko-folket er det ingen ting som tyder på at det generelt er mer næringsstoffer i økologisk frukt og grønt. Anonymous poster hash: c089a...321 Det det er, er mindre sprøytemidler og som oftest en mye mer bærekraftig produksjon. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå