AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #1 Skrevet 20. januar 2014 Du er jente, poster et nytt profil bilde.. Du får MASSE LIKES av venninnene dine og guttevenner. Mange av dine venninner skriver "du er så pen osv" derav 1 av de mange kommentarer-ene så skriver en gutt at du er pen også.. Hva tenker du? Anonymous poster hash: 9371a...00d
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #2 Skrevet 20. januar 2014 At jeg er et charity case, folk føler de må gi meg komplimenter. Eventuelt at jeg er så stygg til vanlig at dette ene bildet maskerer det og gjør meg overraskende pen. Hadde jeg hatt stor sosial krets og godt likt blant de aller fleste hadde jeg ikke tenkt over det. Anonymous poster hash: e228a...85e 3
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #3 Skrevet 20. januar 2014 Bryr meg egentlig ikke hvem som "liker" mine bilder ( selv om jeg ikke har så mange bilder, hare bare 10 ) Men legger ut bilde kanskje 2 gnager i året, bryr meg ikke om hvem som liker selv om det er mange som gjør, betyr ingen ting for meg... Kom deg ut av Facebook, det er bare dritt bruk det heller for å holde kontakt med nær venner. orker ikke maset derfra Det er min mening! Anonymous poster hash: cec94...b4c
Ferny Skrevet 20. januar 2014 #4 Skrevet 20. januar 2014 (endret) Du er jente, poster et nytt profil bilde.. Du får MASSE LIKES av venninnene dine og guttevenner. Mange av dine venninner skriver "du er så pen osv" derav 1 av de mange kommentarer-ene så skriver en gutt at du er pen også.. Hva tenker du? Anonymous poster hash: 9371a...00d Vet ikke helt om jeg skjønte problemstillingen, men det rare er at alle som kommenterer er jenter... og én gutt bare...? Sånn generelt slenger jo jenter rundt seg med kommentarer på bilder mye mer enn menn - de bare "liker". En og annen gutt kommenterer vel, men om jeg henger meg opp i kommentaren kommer jo an på hvem han er (for meg), og hva som står der. Liker å tro at jeg ikke bryr meg men.... kan få femti "likes" på et bilde ila noen timer, men blir ikke glad før han jeg LIKER (irl) har trykket eller kommentert liksom. Bedre med en fugl i hånden osv. Endret 20. januar 2014 av Ferny
Samaysa Skrevet 20. januar 2014 #5 Skrevet 20. januar 2014 (endret) . Endret 11. juni 2014 av Samaysa 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #6 Skrevet 21. januar 2014 Du er jente, poster et nytt profil bilde.. Du får MASSE LIKES av venninnene dine og guttevenner. Mange av dine venninner skriver "du er så pen osv" derav 1 av de mange kommentarer-ene så skriver en gutt at du er pen også.. Hva tenker du? Anonymous poster hash: 9371a...00d Det kommer helt an på hva slags relasjon vi har i utgangspunktet. Har vi hatt en del kontakt og er venner, så tar jeg det som et kompliment. Men hadde en mann jeg var sammen med skrevet det under et bilde av en mer vag singel bekjent så hadde jeg nok ikke likt det spesielt godt, da burde han eventuelt ha vært av typen som var raus med denne typen komplimenter generelt. Anonymous poster hash: a5e7f...19b
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #7 Skrevet 21. januar 2014 Det kommer helt an på hva slags relasjon vi har i utgangspunktet. Har vi hatt en del kontakt og er venner, så tar jeg det som et kompliment. Men hadde en mann jeg var sammen med skrevet det under et bilde av en mer vag singel bekjent så hadde jeg nok ikke likt det spesielt godt, da burde han eventuelt ha vært av typen som var raus med denne typen komplimenter generelt. Anonymous poster hash: a5e7f...19b Og ellers enig med hun over, en slik kommentar fra noen man liker har naturligvis en helt annen betydning og kan gjøre en varm om hjertet. Men om vedkommende som kommenterer eller liker er en slik det vet en eventuelt bare selv . Anonymous poster hash: a5e7f...19b
QueenOfTheSidewalk Skrevet 21. januar 2014 #8 Skrevet 21. januar 2014 (endret) Du er jente, poster et nytt profil bilde.. Du får MASSE LIKES av venninnene dine og guttevenner. Mange av dine venninner skriver "du er så pen osv" derav 1 av de mange kommentarer-ene så skriver en gutt at du er pen også.. Hva tenker du? Anonymous poster hash: 9371a...00d At det bare er hans kommentar som gjelder Fordi jenter ofte sier sånn til hverandre. Endret 21. januar 2014 av Evilposelos 2
Nettinettet Skrevet 21. januar 2014 #9 Skrevet 21. januar 2014 Jeg tenker at HÆ??? Flest jenter og bare EN gutt som har lagt igjen kommentar.....?? Nå står ikke verden til påske.. det pleier jo ikke å være sånn..... og så blir jeg sikkert litt snurt og skifter tilbake til det profilbilde jeg hadde før som gutta digga!
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #10 Skrevet 21. januar 2014 Jeg tenker at HÆ??? Flest jenter og bare EN gutt som har lagt igjen kommentar.....?? Nå står ikke verden til påske.. det pleier jo ikke å være sånn..... og så blir jeg sikkert litt snurt og skifter tilbake til det profilbilde jeg hadde før som gutta digga! Haha, ja der sier du også noe Nettinettet ;D. Anonymous poster hash: a5e7f...19b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå