AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #1 Skrevet 20. januar 2014 Hvordan handler men på Etzy?? Sånn enkelt og greir, steg-for-steg forklart? Er det en trygg måte å handle fra utlandet på? Anonymous poster hash: e47a2...791 Anonymous poster hash: f24a4...989
lillemeg90 Skrevet 21. januar 2014 #2 Skrevet 21. januar 2014 Jeg handler mye på etsy:) betaler alltid med paypal, da er det garantert trygt! Du velger det du vil kjøpe, går til kassen, betaler (med paypal), får kvittering, får mail når det blir sendt og etter en stund har du varen i postkassen
Kath H. Skrevet 22. januar 2014 #3 Skrevet 22. januar 2014 Jeg handler mye på etsy:) betaler alltid med paypal, da er det garantert trygt! Du velger det du vil kjøpe, går til kassen, betaler (med paypal), får kvittering, får mail når det blir sendt og etter en stund har du varen i postkassen Så paypal må opprette først?
lillemeg90 Skrevet 22. januar 2014 #4 Skrevet 22. januar 2014 Man må ikke ha paypal. Men jeg vil anbefale det da handelen går både lettere og sikrere Skal man betale med paypal opprettes dette først ja
Gjest Ciegus Skrevet 22. januar 2014 #5 Skrevet 22. januar 2014 Så paypal må opprette først? Helt klart enklest med PayPal ja. Og det tar ikke mange minuttene å opprette. Har aldri hatt problemer med å bestille fra Etsy, bortsett fra at noen av produktene kanskje ser finere ut på bildene enn de gjør i realiteten. Men det risikerer man jo med hvilken som helst nettbutikk.
Gjest Mupsi Skrevet 25. januar 2014 #6 Skrevet 25. januar 2014 Etsy er helt klart å anbefale ja, bruker også paypal og det fungerer supert. Synes det er mye finere ting der enn ebay.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå