Gå til innhold

Handle fra Etzy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan handler men på Etzy?? Sånn enkelt og greir, steg-for-steg forklart? Er det en trygg måte å handle fra utlandet på?

Anonymous poster hash: e47a2...791

Anonymous poster hash: f24a4...989
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg handler mye på etsy:) betaler alltid med paypal, da er det garantert trygt!:)

Du velger det du vil kjøpe, går til kassen, betaler (med paypal), får kvittering, får mail når det blir sendt og etter en stund har du varen i postkassen :)

Skrevet

Jeg handler mye på etsy:) betaler alltid med paypal, da er det garantert trygt! :)

Du velger det du vil kjøpe, går til kassen, betaler (med paypal), får kvittering, får mail når det blir sendt og etter en stund har du varen i postkassen :)

Så paypal må opprette først?

Skrevet

Man må ikke ha paypal. Men jeg vil anbefale det da handelen går både lettere og sikrere :)

Skal man betale med paypal opprettes dette først ja :)

Skrevet

Så paypal må opprette først?

Helt klart enklest med PayPal ja. Og det tar ikke mange minuttene å opprette.

Har aldri hatt problemer med å bestille fra Etsy, bortsett fra at noen av produktene kanskje ser finere ut på bildene enn de gjør i realiteten. :ler: Men det risikerer man jo med hvilken som helst nettbutikk.

Skrevet

Etsy er helt klart å anbefale ja, bruker også paypal og det fungerer supert. Synes det er mye finere ting der enn ebay.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...