militærjenta Skrevet 20. januar 2014 #1 Skrevet 20. januar 2014 Jeg har mange, utrolig sterke kvinnelige personligheter som jeg digger. Jeg verdsetter ærligheten deres, staheten og glimtet de gir. De påvirker meg i hver sine retninger, men fremst av alt i gutsen de utviser. De gjør meg tøffere. Mine kvinner er Nemi, Phoebe i Friends, Lille My, Pippi Langstrømpe, Madonna og Lisbeth Salander. Utrolig rå damer alle sammen! Hvilke idoler har du? 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #2 Skrevet 20. januar 2014 Har mer idoler i form av kvinner med skjønnhet og eleganse, da man i disse dager later til å få mer oppmerksomhet om man kaster klæra og har en slutty attitude. Litt gammeldagse skjønnheter på en måte, som er sexy uten sluttyness er inspirerende! Anonymous poster hash: 0f406...0ff
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #3 Skrevet 20. januar 2014 Anne Grete Preus! Hun virker å være seg selv uavhengig av hva andre syns og det står det respekt av Digger musikken og syns dama er hot selv om hun nærmer seg 60 Anonymous poster hash: 15db4...536 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #4 Skrevet 20. januar 2014 Mine idoler er ekte levende kvinner som du finner i virkeligheten og som ikke er oppdiktede karakterer! Anonymous poster hash: e0da6...3e2 2
Gjest TheRighteous Skrevet 20. januar 2014 #5 Skrevet 20. januar 2014 Jessica Alba, fantastisk utseende og personlighet. Bryr seg masse om andre, og er målbevisst og flink.
twirlX Skrevet 20. januar 2014 #6 Skrevet 20. januar 2014 Er og glad i Nemi, men da blir det lise som er idolet:P
Gjest Corto Maltese Skrevet 20. januar 2014 #7 Skrevet 20. januar 2014 (endret) Det er både menn og kvinner jeg ser opp til. Her er 5 kvinner jeg kanskje har litt som idoler Lise Meitner Florence Nightingale Catherine av Siena Emily Davison Clara Schumann Men jeg må si at det og ha fiktive karakterer som idoler synes jeg er litt rart. Endret 20. januar 2014 av Corto Maltese
militærjenta Skrevet 20. januar 2014 Forfatter #9 Skrevet 20. januar 2014 Det er både menn og kvinner jeg ser opp til. Her er 5 kvinner jeg kanskje har litt som idoler Lise Meitner Florence Nightingale Catherine av Siena Emily Davison Clara Schumann Men jeg må si at det og ha fiktive karakterer som idoler synes jeg er litt rart. Hvorfor det? 1
Gjest Corto Maltese Skrevet 20. januar 2014 #10 Skrevet 20. januar 2014 Hvorfor det? Fordi de er ikke ekte personer. 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #11 Skrevet 20. januar 2014 Angelina Jolie ! Vakker dame og gjort mye bra som fn-ambassadør. Tøft gjort at at hun tok den brystoperasjonen også. Anonymous poster hash: 3a3ad...ecf
Gjest Hyssingen Skrevet 20. januar 2014 #12 Skrevet 20. januar 2014 Fordi de er ikke ekte personer. Hva spiller det for noen rolle egentlig? Om man ser opp til en sterk og smart fiksjonell karakter, eller om man ser opp til en sterk og smart person man heller ikke kjenner er vel et fett. 5
Agathe Skrevet 20. januar 2014 #13 Skrevet 20. januar 2014 Cecilie Skog. Jeg syns hun virker som hun har en nydelig personlighet, er imponert av og misunnelig på ekspedisjonene og turene hun har vært på. (og hun har veldig fint hår)
Gjest Corto Maltese Skrevet 20. januar 2014 #14 Skrevet 20. januar 2014 Hva spiller det for noen rolle egentlig? Om man ser opp til en sterk og smart fiksjonell karakter, eller om man ser opp til en sterk og smart person man heller ikke kjenner er vel et fett. Jeg har ikke sakt det er galt. Jeg sa bare at jeg personlig synes det er litt rart.
Gjest Hyssingen Skrevet 20. januar 2014 #15 Skrevet 20. januar 2014 Jeg har ikke sakt det er galt. Jeg sa bare at jeg personlig synes det er litt rart. Ja det gjorde du, jeg leste for fort
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #16 Skrevet 20. januar 2014 Angelina Jolie ! Vakker dame og gjort mye bra som fn-ambassadør. Tøft gjort at at hun tok den brystoperasjonen også. Anonymous poster hash: 3a3ad...ecf Den brystoperasjonen var ikke så tøff egentlig, hun tok en spesiell operasjon svært få får tilbud om, der de får beholde brystvorten og lagt inn silikon i samme slengen. Så.. Vil ikke si hun er så tøff. Det er tøffere kvinner som er brystkreftopererte i Norge. Anonymous poster hash: e0da6...3e2 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #17 Skrevet 20. januar 2014 Går ikke an å sammenligne seg selv med fiktive personer som får til masse rart som ikke går med en reell menneskekropp. Anonymous poster hash: e0da6...3e2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #18 Skrevet 20. januar 2014 Mette Marit Anonymous poster hash: cd460...1aa 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #19 Skrevet 20. januar 2014 Lene Marlin, Dronning Sonja, Martha Louise, Kronprinsesse Victoria, Mor Theresa, Anne Kath, Monica Geller i friends (elsker støv på hjernen hennes)Therese Johaug, Erna Solberg og sikkert flere og. Disse kvinnene har vett i panna, ben i stål og armer Anonymous poster hash: 55f7e...620
Sitronmelis Skrevet 20. januar 2014 #20 Skrevet 20. januar 2014 Taylor Swift er mitt idol Hun har virker til å ha en fantastisk personlighet, virker snill og ydmyk. Tenker på andre og gir masse penger til veldedighet. Hun er utrolig flink til å synge og skrive låter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå