Lurt smil Skrevet 20. januar 2014 #1 Del Skrevet 20. januar 2014 For ca 1 år siden la jeg sånn vindusfilm på vinduet mitt for å skjerme innsyn. Vil nå ha den av , men den har satt seg super godt fast . Noen tips på hva man kan bruke for å få filmen av igjen ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest suphadupha Skrevet 20. januar 2014 #2 Del Skrevet 20. januar 2014 Tidligere eier av der jeg bor, hadde det på vinduene -og jeg fikk den morsomme jobben med å fjerne det igjen Jeg brukte label-off (sprayflaske fra biltema) og barberblader/tapetknivblader. Det tok laang tid, men gikk til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #3 Del Skrevet 21. januar 2014 Zalo og lunkent vann. Anonymous poster hash: e582e...46c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heart Skrevet 21. januar 2014 #4 Del Skrevet 21. januar 2014 Varmepistol (men vær forsiktig med fuger, treverk og gummilister). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurt smil Skrevet 21. januar 2014 Forfatter #5 Del Skrevet 21. januar 2014 Takk for tips Skjønner det blir en kjedelig jobb, men det må gjøres ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #6 Del Skrevet 21. januar 2014 Oi, jeg trodde det bare var å dra den av igjen jeg.. Det er jo det som har sått om slike vindusfolier på nettsider og sånt. Anonymous poster hash: e52a6...381 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birmikk Skrevet 23. januar 2014 #7 Del Skrevet 23. januar 2014 Sitrusrens, eller lim og tapefjerner og barberblad. Funker som bare det:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #8 Del Skrevet 3. februar 2014 Funker faktisk å bruke skrape til keramisk toppAnonymous poster hash: 891ff...5f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå