Gjest Bringebær55 Skrevet 20. januar 2014 #1 Skrevet 20. januar 2014 Jeg er en av de som er helt avhengig av musikk til omtrent alt, og i hvertfall til trening. Det hjelper meg til å pushe litt ekstra, holde tempo og gjør det mye morsommere å gjøre de øvelsene som er helt pyton. Men jeg begynner å bli litt lei det jeg har på egne spillelister og de ferdiglagde for trening har mye, etter min mening, rar musikk. Blir mer opptatt av å hele tiden bytte sang. Så, hvilke sanger er selvskrevne på din spilleliste når du trener? Kanskje noen har en spilleliste på spotify de kunne tenke seg å dele?
Gjest Bringebær55 Skrevet 20. januar 2014 #2 Skrevet 20. januar 2014 Kan jo legge til at jeg liker sanger med litt tempo til kondisjonstreninga, men til styrketrening går det meste.
Gjest ms_kwang Skrevet 20. januar 2014 #3 Skrevet 20. januar 2014 Jeg hører nesten bare på Kpop For meg fungerer det veldig bra til trening også ^_^ Bare eksempler Men shinee,g-dragon, b2st,exo,mblaq har bra låter også ^_^
Gjest Bringebær55 Skrevet 20. januar 2014 #4 Skrevet 20. januar 2014 Tusen takk, det skal sjekkes ut ved første anledning!
Teriyaki Skrevet 21. januar 2014 #5 Skrevet 21. januar 2014 Følger med videre! Alltid ute etter nye musikktips! Jeg for min del må kunne forstå det som synges, så det må være norsk/svensk/dansk eller engelsk. Hvis ikke synes jeg stort sett det blir kjedelig.
Gjest Inferno Skrevet 21. januar 2014 #6 Skrevet 21. januar 2014 http://www.youtube.com/watch?v=a8TV93f6ZKM
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #7 Skrevet 21. januar 2014 Disse syns jeg fungerer bra til løping: Anonymous poster hash: 6cbff...8d8
Gjest Belle âme Skrevet 21. januar 2014 #8 Skrevet 21. januar 2014 (endret) Snufs Endret 21. januar 2014 av Belle âme
Gjest Gresshoppesang Skrevet 21. januar 2014 #9 Skrevet 21. januar 2014 Rammstein; Du hast, Engel og Mein Teil AC/DC; det meste går an Dio; mye bra Darude; sandstorm Faithless; mange bra Tiësto: love comes again
Gjest Ciegus Skrevet 21. januar 2014 #10 Skrevet 21. januar 2014 Jeg hører på mye forskjellig, alt fra metall til dance (eller hva man skal kalle det) og dubstep. KMFDM har mye bra, syns spesielt det funker til styrke. Det er vel industrimetall, litt i samme gata som Rammstein kanskje, men mye kulere. Hører mye på Disturbed Five finger death punch Sabaton får meg til å ville yte alt! Aural Vampire - udefinerbar sjanger for min del... Knife Party - dubstep. Sangene jeg liker er bl.a. Bonfire, Rage Valley, Power Glove, LRAD Pain - Shut Your Mouth Hadouken! har også mye kult Fall Out Boy - My song knows what you did in the dark Broiler - Colors, og Nine DVBBS & Borgeous - Tsunami Promise Land - Rulez Det var et lite utdrag fra min spilleliste.
Ivana Skrevet 21. januar 2014 #11 Skrevet 21. januar 2014 (endret) til trening trenger jeg noe som gjør meg "sint", og gira. Synes Rage Against the Machine har den optimale treningsmusikken igrunn Endret 21. januar 2014 av Ivana
Gjest Bringebær55 Skrevet 27. januar 2014 #12 Skrevet 27. januar 2014 Oi, jeg hadde faktisk glemt at jeg lagde denne tråden. Men tusen takk dere, jeg skal sjekke ut alt sammen Har til nå ikke hørt på metall og andre litt tyngre sjangre når jeg trener, men ettersom det blir mye mer styrke nå, så kanskje det er en god ide Tar fortsatt imot sanger og tips med glede!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå