Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er dama sur bare fordi jeg sa at Magdalena Neuner var finere en henne.

Anonymous poster hash: 5fe0d...e82
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem er det? Og hva hadde du sagt hvis hun sa hun kunne tenkt seg Donald Trump? (som er en av verdens mest sexy)

Anonymous poster hash: 1995a...656
Skrevet

Ikke bare sier du sånt, som sikkert er sant, bevares, men det er noe med de tingene de fleste av oss vokste fra oss i sandkassa utenfor barnehagen, men så går du også rett inn på Kvinneguiden for å håne at hun er sur.

Du virker jammen sjarmerende!

• Liker 8
Skrevet

Skjønner jeg godt :excl:

• Liker 1
Skrevet

Det er jo sånn man bare ikke sier. Du har mye å lære, kjære deg.

Anonymous poster hash: 13dc0...661
  • Liker 3
Skrevet

rart det der du.

Anonymous poster hash: fd68c...08c
  • Liker 1
Skrevet

Hvem er det? Og hva hadde du sagt hvis hun sa hun kunne tenkt seg Donald Trump? (som er en av verdens mest sexy)

HVOR har du det fra at den glisne gamle mannen der med gullfarget tupe er en av verdens mest sexy?

Blandet du rik og sexy i kveld, eller no?

• Liker 1
Skrevet

Hvis man ikke ser skjønnheten i den man er sammen med, og ser at den slår alt annet, så har man et annet syn på det enn jeg. Skjønnhet ligger ikke i utseendet, men i personen. Og dermed kunne ingen annen mann vært finere enn min, nettopp på grunn av det.

• Liker 3
Skrevet

Da må damen din være svært lite pen..

Anonymous poster hash: db6a4...ecc
  • Liker 1
Skrevet

Skjønner jeg godt :excl:

Hvorfor det? Magdalena Neuner er jo vakker.

Anonymous poster hash: 48410...7b7

Skrevet

Da må damen din være svært lite pen..

Vet dere ikke hvem Magdalena Neuner er? Hun er en tysk skiskytterstjerne som la opp for to(?) år siden, og hun er veldig vakker. https://www.google.no/search?q=magdalena+neuner&client=firefox-a&hs=AsK&rls=org.mozilla:nb-NO:official&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=j2XdUqmLBsOjyQO7l4CYAw&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1366&bih=578

Skrevet

Hun ligner på Agnetha i ABBA :)

Gjest Inferno
Skrevet

Og du går rett inn på et kvinneforum for å syte.

Mannfolk...

• Liker 7
Skrevet

Da får du prøve å holde det for deg selv neste gang,så slipper du at hun blir sur på deg.

Gjest Eurodice
Skrevet

Det kan du ikke mene? :sjokkert:

Skrevet

Man sier aldri at noen er penere enn kjæresten, til henne. Er du helt bak mål eller?

• Liker 3
Gjest TheRighteous
Skrevet

Man syns alltid noen er kjekkere og penere enn kjæresten, men si det nå ikke til henne med mindre hun spør deg..

• Liker 1
Skrevet

Nøyaktig hva tenkte du å oppnå med å fortelle henne det? Hva om hun sier "exen var mye flinkere i senga enn deg" eller "x på jobben er mye kjekkere enn deg" eller "y er mye snillere enn deg" eller "b er mye smartere enn deg". Noe eller mye av det er sikkert sant. Men hva er vitsen med å si det? Hvorfor gjøre den andre usikker bare for å si en ting man lett kunne holdt for seg selv?

Skrevet

HVOR har du det fra at den glisne gamle mannen der med gullfarget tupe er en av verdens mest sexy?

Blandet du rik og sexy i kveld, eller no?

Men jeg syns han er verdens deiligste, så det så!

Skrevet

Vet dere ikke hvem Magdalena Neuner er? Hun er en tysk skiskytterstjerne som la opp for to(?) år siden, og hun er veldig vakker. https://www.google.no/search?q=magdalena+neuner&client=firefox-a&hs=AsK&rls=org.mozilla:nb-NO:official&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=j2XdUqmLBsOjyQO7l4CYAw&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1366&bih=578

Hun var jo helt vanlig, ikke noen jeg hadde snudd meg på gata etter. Leona Lewis derimot.. dåååån!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...