Gå til innhold

Tre dater, sex og så over?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merkelig situasjon. Møtte en jente for to uker siden. Vi tok først en kaffe, deretter et glass vin+kino uka etter. Den påfølgende fredagen kom hun på besøk til meg. Vi så film, spiste mat og hadde sex. Hun overnattet, ble hele neste dag og overnattet på nytt igjen. I løpet av helga hadde vi sex flere ganger. Ganske vill sex (hun var mye villere enn jeg hadde trodd).

Et par dager går og så sender jeg henne en melding der jeg spør hvordan det går. Hun svarer først etter noen timer at hun tror det er best vi avslutter, da vi er for forskjellige. Greit nok svarte jeg, men jeg må innrømme at jeg ble litt overrasket. Hun gikk fra superinteressert og på, til å ville avslutte det. På kun et par dager. Det var jeg som var litt nølende hele veien.

Så jenter, har dere noen gang plutselig ombestemt dere slik? I så fall, hvorfor?

Anonymous poster hash: d6b91...50a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hopper ikke til køys med noen etter tre dater.

Anonymous poster hash: 3f5ae...6fa
  • Liker 4
Skrevet

Jeg synes det hørtes merkelig ut. Hvis jeg først har sex med en fyr så er det fordi jeg er temmelig interessert. Jeg hadde nok stukket allerede samme kveld eller dagen etter, hvis det viste seg at det ikke stemte. Jeg hadde ikke blitt over hele helgen.

• Liker 2
Skrevet

Hopper ikke til køys med noen etter tre dater.

Hvorfor ikke det?

• Liker 6
Skrevet

Har opplevd akkurat det samme selv. Hun var på hele veien, inntil vi hadde sex, for deretter å bare fase det hele ut. Skjønner meg ikke på slike mennesker. Hadde hun vært av et annet kjønn, hadde hun blitt kalt for drittsekk her inne.

Anonymous poster hash: 11019...884

• Liker 5
Skrevet

Merkelig situasjon. Møtte en jente for to uker siden. Vi tok først en kaffe, deretter et glass vin+kino uka etter. Den påfølgende fredagen kom hun på besøk til meg. Vi så film, spiste mat og hadde sex. Hun overnattet, ble hele neste dag og overnattet på nytt igjen. I løpet av helga hadde vi sex flere ganger. Ganske vill sex (hun var mye villere enn jeg hadde trodd).

Et par dager går og så sender jeg henne en melding der jeg spør hvordan det går. Hun svarer først etter noen timer at hun tror det er best vi avslutter, da vi er for forskjellige. Greit nok svarte jeg, men jeg må innrømme at jeg ble litt overrasket. Hun gikk fra superinteressert og på, til å ville avslutte det. På kun et par dager. Det var jeg som var litt nølende hele veien.

Så jenter, har dere noen gang plutselig ombestemt dere slik? I så fall, hvorfor?

Hvorfor så lang i maska? Det er slik jenter flest forventer seg så enten leverer du varene eller så finner du deg noe annet.

Anonymous poster hash: 8a529...2c6

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor ikke det?

Det er alt for lite til å bli godt nok kjent nok med noen til å vite at det er seriøst.

• Liker 3
Skrevet

Nei har aldri gjort det selv.

Slik det høres ut for meg er det kanskje en annen mann i bildet hun liker mer, eller en ex som har vendt tilbake.

Anonymous poster hash: 6e514...de8
  • Liker 13
Skrevet

Det er alt for lite til å bli godt nok kjent nok med noen til å vite at det er seriøst.

Må det være seriøst først og deretter sex? Jeg vet av erfaring at sex så tidlig kan ende i et godt forhold.

• Liker 8
Skrevet

Må det være seriøst først og deretter sex?

Ja, det må det.

• Liker 2
Skrevet

merkelig.. men kanskje hun har fått tid til å tenke over tiden dere hadde sammen, og funnet ut at det ikke helt passet henne?

litt vanskelig å si..

Anonymous poster hash: 0f3a3...c44
  • Liker 1
Skrevet

Ja, det må det.

For deg :) Ikke for meg :)

• Liker 2
Skrevet

Har dere tenkt på meningen med sex? Helt rart igrunn. Man stikker penis inn i en kroppsåpning. inn ut inn ut. Og thats it

Anonymous poster hash: 5e37f...b82
  • Liker 11
Skrevet

For deg :) Ikke for meg :)

Og det var meg du spurte :)

• Liker 6
Skrevet

Hun er en drittsekk, gå videre

Anonymous poster hash: c41a4...215

• Liker 4
Skrevet

Jeg synes det hørtes merkelig ut. Hvis jeg først har sex med en fyr så er det fordi jeg er temmelig interessert. Jeg hadde nok stukket allerede samme kveld eller dagen etter, hvis det viste seg at det ikke stemte. Jeg hadde ikke blitt over hele helgen.

ts

Ja, jeg synes det var litt merkelig. Jeg kunne kanskje ha forstått det om sexen var dårlig og det var kun den ene gangen. At hun stilte høye krav til bra sex umiddelbart. Men siden hun ble hos meg hele helgen og ville ha sex flere ganger, så tenkte jeg at hun var ganske fornøyd. Det virket i hvert fall slik.

Når jeg kjørte henne hjem, sa hun at hun ville treffe meg flere ganger og hun gledet seg til neste gang hun kom på besøk. Merkelig...

Skrevet

Du var sikkert dårlig i senga/liten tiss.

Anonymous poster hash: e1de7...45f
  • Liker 4
Skrevet

Den seksuelle kjemien var vel ikke på plass (selv om hun kan ha faket det for deg). Eller så møtte hun en annen hun egentlig hadde lyst på.

• Liker 2
Skrevet

Den seksuelle kjemien var vel ikke på plass (selv om hun kan ha faket det for deg). Eller så møtte hun en annen hun egentlig hadde lyst på.

Ts

Tja, jeg synes det var ganske bra og ser på meg selv som relativt erfaren/god i senga. Kjemien virket bra. Klarer vel ikke helt å se hvordan kjemien skulle være såpass dårlig, all den tid hun ble værende hos meg i to døgn og vi hadde sex 4-5 ganger begge dagene.

Skrevet

ts

Ja, jeg synes det var litt merkelig. Jeg kunne kanskje ha forstått det om sexen var dårlig og det var kun den ene gangen. At hun stilte høye krav til bra sex umiddelbart. Men siden hun ble hos meg hele helgen og ville ha sex flere ganger, så tenkte jeg at hun var ganske fornøyd. Det virket i hvert fall slik.

Når jeg kjørte henne hjem, sa hun at hun ville treffe meg flere ganger og hun gledet seg til neste gang hun kom på besøk. Merkelig...

Det som er ståa nå er at hun har fortalt deg at hun vil avslutte. Så nå ville jeg bare latt det ligge, uten noe mer grubling. Det skaper bare forvirring og usikkerhet. Vær deg selv, og du vil finne en som vil ha deg tilbake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...