AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #1 Skrevet 20. januar 2014 Det ble slutt mellom meg og eksdama for ca 3 måneder siden. Det var leit det, men forholdet fungerte ikke så veldig bra på slutten. Vi hadde vært sammen kun ett år. For ca 1 mnd siden møtte jeg en annen jente. Det er fremdeles tidlig, men jeg tror at dette kan utvikle seg til noe seriøst. Jeg og eksdama hadde blitt enige om å forbli venner, men her om dagen slettet jeg henne fra facebook. Jeg sendte henne en melding om at jeg ikke var over henne og mente det var best for meg å kutte kontakt, slik at jeg kunne gå videre. Det var en løgn. Jeg slettet henne egentlig fordi jeg har møtt noen andre, men jeg ville ikke såre henne eller vise henne at jeg traff noen andre så tidlig etter bruddet. Synes dere at dette var en "god" løgn eller burde jeg ha fortalt sannheten? Eller burde jeg bare latt det være og ikke slettet henne i utgangspunktet...? Anonymous poster hash: 83863...b2d
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #2 Skrevet 20. januar 2014 For et drama! Synes det var merkelig av deg å skrive den meldingen. Stå for dine egne valg og avgjørelser... Slett henne, og stå for at du gjør det fordi du har møtt noen andre. Anonymous poster hash: 2b2ec...eea 13
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #3 Skrevet 20. januar 2014 ts Det var ikke noe drama, men jeg bryr meg om henne og ønsker ikke såre henne. Anonymous poster hash: 83863...b2d
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #4 Skrevet 20. januar 2014 Det er jo slutt. Hvordan kan du såre henne ved å gå videre? Anonymous poster hash: ee439...5c7
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #5 Skrevet 20. januar 2014 Synes du skulle sagt sannheten at du har møtt noen andre du tror det kan bli noe seriøst med. Hva om hun venter på deg, og ikke får gått videre i livet? Om hun vet at du har funnet noen andre, kanskje det blir lettere for henne å gjøre det samme. Uansett synes jeg du skulle sakt det. Hvis du bryr deg om henne, så vis nok respekt og ikke lyv Anonymous poster hash: c5f69...d8b 4
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #6 Skrevet 20. januar 2014 ts Det var ikke noe drama, men jeg bryr meg om henne og ønsker ikke såre henne. Anonymous poster hash: 83863...b2d Drama.... .. Såre henne: Du løy! Nå skal hun gå å tro at du ikke er over henne, mens du egentlig hadde bestemt deg for å slette henne pga ny dame/interesse. Det er vel en ærlig sak? Det siste har sikkert eksen din full forståelse for. Hvis hun ikke er over deg enda, vet jeg ikke helt hva som er verst og mest sårende? Å bli slettet fordi du ikke er over henne og skal gå videre vs ærligheten? ....slutt å lyv! Ikke vær så feig. Anonymous poster hash: 2b2ec...eea 5
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #7 Skrevet 20. januar 2014 Det er jo slutt. Hvordan kan du såre henne ved å gå videre? Anonymous poster hash: ee439...5c7 ts Det skrev jeg jo. Ved at jeg etter kun 1-2 måneder møtte noen andre som det kan bli seriøst med. Jeg slettet henne fordi jeg vil ikke at hun skal se eventuelle kommentarer fra hun nye på facebook. Jeg var aldri utro i forholdet eller noe slikt. Har ikke lyst at eksdama skal tenke vondt om forholdet vårt eller føle at det var bortkastet. Det fungerte ikke og det er helt greit, men jeg ønsker henne ikke noe vondt. Anonymous poster hash: 83863...b2d
Zienna Skrevet 20. januar 2014 #8 Skrevet 20. januar 2014 Jeg synes du gjorde helt riktig! Faktisk synes jeg at du var hensynsfull. Da er en "hvit løgn" lov. 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #9 Skrevet 20. januar 2014 Jeg synes du gjorde helt riktig! Faktisk synes jeg at du var hensynsfull. Da er en "hvit løgn" lov. ts Det er slik jeg tenkte, men jeg er ikke helt sikker på om jeg gjorde det riktige. Om det kanskje hadde vært bedre å fortelle sannheten.. Anonymous poster hash: 83863...b2d
gjest:) Skrevet 20. januar 2014 #10 Skrevet 20. januar 2014 (endret) Det ble slutt mellom meg og eksdama for ca 3 måneder siden. Det var leit det, men forholdet fungerte ikke så veldig bra på slutten. Vi hadde vært sammen kun ett år. For ca 1 mnd siden møtte jeg en annen jente. Det er fremdeles tidlig, men jeg tror at dette kan utvikle seg til noe seriøst. Jeg og eksdama hadde blitt enige om å forbli venner, men her om dagen slettet jeg henne fra facebook. Jeg sendte henne en melding om at jeg ikke var over henne og mente det var best for meg å kutte kontakt, slik at jeg kunne gå videre. Det var en løgn. Jeg slettet henne egentlig fordi jeg har møtt noen andre, men jeg ville ikke såre henne eller vise henne at jeg traff noen andre så tidlig etter bruddet. Synes dere at dette var en "god" løgn eller burde jeg ha fortalt sannheten? Eller burde jeg bare latt det være og ikke slettet henne i utgangspunktet...? Anonymous poster hash: 83863...b2d Det var ikke en god løgn. Du burde(og bør fortsatt) fortelle henne sannheten. Om du ønsker å være venn med henne på sikt, foreslå heller at dere kutter kontakten en periode, så kan dere heller bli venner på face igjen senere hvis begge ønsker det. Hvis du ikke har behov for å være venn med henne på sikt, så er det ingen grunn til å bli venner på face igjen. Endret 20. januar 2014 av gjest:) 1
militærjenta Skrevet 20. januar 2014 #11 Skrevet 20. januar 2014 Jeg synes på en måte det var fint at du slettet henne for å skåne henne. Men jeg ville ikke lagt til at du ikke var over henne, og at det var grunnen. Det kan skape falske forhåpninger, eller et feil bilde på dine følelser overfor henne. Jeg ville enten sagt det som det er, eller latt være og på mystisk vis "forsvunnet" fra facebook-feeden hennes. 1
Marie90 Skrevet 20. januar 2014 #12 Skrevet 20. januar 2014 Jeg ville vært ærlig, men du trenger ikke å nevne en ny jente. Å slette henne var riktig, men du kunne bare sagt at du synes det er unaturlig at dere skal være "venner", i det hele tatt er det en dårlig idé når man har slått opp.
klinkokos Skrevet 20. januar 2014 #13 Skrevet 20. januar 2014 Hvorfor beholde eksem på FB i det hele tatt? Du sier hun kunne blitt såret om din nye dame skrev kommentarer...har det streifet folk at kanskje nye kjæresten blir usikre når gamle kjæresters tryne er å finne på FB? 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #14 Skrevet 20. januar 2014 Jeg syns kanskje dette er litt dårlig gjort av deg... Hva tror du er verst? Å få vite fra DEG at du har truffet ei annen og at det ikke blir noe mer eller at hun finner ut at du har servert en løgn og får høre fra ANDRE MENNESKER at du har truffet ei ny? Jeg ville i hvertfall satt pris på om jeg hadde fått høre det fra eksen og ikke rundt på bygda fra andre.... Anonymous poster hash: 1c629...9ff
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #15 Skrevet 20. januar 2014 Jeg synes på en måte det var fint at du slettet henne for å skåne henne. Men jeg ville ikke lagt til at du ikke var over henne, og at det var grunnen. Det kan skape falske forhåpninger, eller et feil bilde på dine følelser overfor henne. Jeg ville enten sagt det som det er, eller latt være og på mystisk vis "forsvunnet" fra facebook-feeden hennes. ts Hm, forslag da? Nå blir det jo litt rart om jeg plutselig endrer forklaringen til henne. Hvis jeg først sier at det var fordi jeg ikke var over henne og nå skyldes det at jeg har møtt noen andre. Kanskje hun da tror at jeg spiller noen spill... blah! Anonymous poster hash: 83863...b2d
militærjenta Skrevet 20. januar 2014 #16 Skrevet 20. januar 2014 ts Hm, forslag da? Nå blir det jo litt rart om jeg plutselig endrer forklaringen til henne. Hvis jeg først sier at det var fordi jeg ikke var over henne og nå skyldes det at jeg har møtt noen andre. Kanskje hun da tror at jeg spiller noen spill... blah! Anonymous poster hash: 83863...b2d Nå er det jo på en måte litt for sent da. Gjort er gjort, sagt er sagt. La henne være i fred så hun kan komme over deg, slik som du er kommet over henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå