Kid-a Skrevet 15. juni 2002 #1 Del Skrevet 15. juni 2002 Hvordan har du det på ferie?? Kos deg ute i sola!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 15. juni 2002 #2 Del Skrevet 15. juni 2002 Yo girl...morsomt her i spanialand... selv om degoser har sitt da... høy musikk overalt, ute på parkeringsplasser, inne i matbutikker, - ja selv stranda buldrer over av kasettspillere som spiller lidenskapelige og skjærende spaniamusikk..... Og denne motviljen spanjoler har til å snakke engelsk er ikke annet enn lureri.... hvorfor er det alltid en eller annen selger som driver å hyler aqua, coca-cola, cerveza på alle strender i syden.....Ingenting er mer irriterende når man prøver å glane på de toppløse femtenåringene.... (stryk det siste) Mvh W ..oppdaterer straks det skjer noe haraball her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 16. juni 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 16. juni 2002 Fint å høre at du har det bra, da...! Kom deg ut i sola, ikke sitt inne... Jeg siter her og er en smule kvalm, men koser meg allikevel. Mamma har lagd vafler til meg...! Hører på Peer Gynt, og slapper av. *deilig* Vi snakkes, og kos deg videre, da!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå