AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #1 Skrevet 20. januar 2014 Hei! Har ett lite spørsmål: Ei jeg er veldig glad i og bryr meg kjempemasse om skal gjennom noe jeg vil tro for henne er ganske tungt! Vil ikke si så mye mere pga anonymitet... Vi har vært litt av og på angående forhold, men nå har hun mere eller mindre kuttet kontakten med meg! Etter en prat med en god vennine av meg så tror hun at den reaksjonen for at hun kuttet meg ut er muligens at hun er redd for å bli såret da ting begynte å bli litt seriøst mellom oss og hun er redd for å få følelser for meg! Hun har hatt det ganske tøft med forhold tidligere! Men jeg vil aldri såre henne og er så redd for at det er grunnen til at hun kuttet meg ut da jeg liker henne kjempemasse å savner og våkne ved siden av henne, prate med henne osv. Har ikke fått noen god grunn hvorfor hun gjorde det, ble bare stille og jeg er 100% sikker på at jeg ikke har gjort noe galt! Vurderer å sende henne noen blomster med noen gode ord på kortet, for å vise at jeg fremdeles bryr meg om henne og tenker masse på det hun skal igjennom men samtidig så er jeg redd for å jage henne enda mere unna, selv om det skal godt gjøres... Utvekslet 2 sms på 2 uker! Hva tror dere? Burde jeg sende henne blomster eller la være?? Anonymous poster hash: 6ab57...656 Anonymous poster hash: 6ab57...656
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #2 Skrevet 20. januar 2014 Hvis det er du med besøksforbud så nei. Anonymous poster hash: 73f0e...b6f 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #3 Skrevet 20. januar 2014 Har ikke besøksforbud! -TSAnonymous poster hash: 6ab57...656
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #4 Skrevet 20. januar 2014 Har ikke fått noen god grunn hvorfor hun gjorde det, ble bare stille og jeg er 100% sikker på at jeg ikke har gjort noe galt!Anonymous poster hash: 6ab57...656 Send en fin blomst, også kan du skrive på et kort at "Det går bra Ta kontakt igjen når du vil, ta den tiden du trenger" Anonymous poster hash: 39200...d45 4
Gjest Lincoln Skrevet 20. januar 2014 #5 Skrevet 20. januar 2014 Hun er ikke interessert. Og blir ikke mer interessert av at du sender blomster. 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #6 Skrevet 20. januar 2014 Hvis det er snakk om samme situasjon som jeg står i, hadde jeg blitt utrolig glad. Anonymous poster hash: 39200...d45
Berit Skrevet 20. januar 2014 #7 Skrevet 20. januar 2014 Hyggelig av deg å sende blomster. Det føles godt å vite at noen tenker på en når en skal gjennom noe. En blomste med et kort med god bedring eller lykke til.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #8 Skrevet 20. januar 2014 Hun er ikke interessert. Og blir ikke mer interessert av at du sender blomster. Burde kanskje lagt til at hun sendte alltid meldinger morgen og kveld om at hun var glad i meg, masse hjerter osv. helt til det ble stille! Så vil jo tro at hun var litt interessert...Anonymous poster hash: 6ab57...656
Gjest Lincoln Skrevet 20. januar 2014 #9 Skrevet 20. januar 2014 Burde kanskje lagt til at hun sendte alltid meldinger morgen og kveld om at hun var glad i meg, masse hjerter osv. helt til det ble stille! Så vil jo tro at hun var litt interessert...Anonymous poster hash: 6ab57...656 Mulig hun var interessert. Men det var da og nå er nå.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #10 Skrevet 20. januar 2014 Mulig hun var interessert. Men det var da og nå er nå. Såpass.... Når jeg har det tungt så mister jeg ikke akkurat interessen, men jeg mister dog fokus innimellom.... Anonymous poster hash: 39200...d45 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #11 Skrevet 20. januar 2014 Spørsmålet mitt var egentlig ikke om hun var interessert eller ikke! Hun har hatt tøffe forhold tidligere som hun har kommet dårlig ut av, å når det begynte å bli seriøst mellom oss så trakk hun seg kjapt unna, enda det var hun som la opp det "seriøse løpet" i mangel på bedre ord! Jeg er redd for at hun tror at jeg skal såre henne, er hun ikke interessert så er det jo greit.... Jeg vil vise at jeg er der for henne, når hun er klar, om hun blir klar,tenker på henne med det hun skal igjennom og tenkte kanskje da blomster var en hyggelig ting istedenfor en sms? -TSAnonymous poster hash: 6ab57...656
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #12 Skrevet 20. januar 2014 Send blomster! Ikke noe altfor stort, bare noe enkelt og et lite kort hvor du skriver noe som en bruker lenger oppe skrev. Noe i stilen "ta tiden du trenger, jeg er her for deg hvis du trenger noe" Og hun kan være veldig interessert. Jeg var ekstreeeeeeeeeemt avvisende mot mannen da vi datet, rett og slett pga ting jeg har opplevd. Men jeg var helt vilt forelsket. Heldigvis var han litt tålmodig Anonymous poster hash: 0781f...6c3
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #13 Skrevet 20. januar 2014 Ja, selvfølgelig skal du sende henne blomster. Anonymous poster hash: 89498...b7c
Fru Skribent Skrevet 20. januar 2014 #14 Skrevet 20. januar 2014 Blomster er alltid koselig å få Kjenner ingen som har blitt lei seg etter å ha fått blomster på døra. Synes det er fint av deg å tenke sånn, jeg
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #15 Skrevet 20. januar 2014 Stemmer for blomster Anonymous poster hash: 2a707...90c
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #16 Skrevet 20. januar 2014 Men blomster viser ikke at du er der for henne?? blomster viser bare at du tenker på henne. Skal du vise at du er der for henne så må du vise det på andre måter, mer praktiske ting, hjelp i hverdagen, invitasjon på middag osv feks. Hadde jeg fått blomster av han som vil ha meg tilbake så hadde jeg kakket han i hodet med buketten og håpet det var noen torner blant rosene også. Roser og vakre ord beviser jo null og nada! Anonymous poster hash: 30bd0...4b6
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #17 Skrevet 20. januar 2014 Ååååh...blomster hadde muntret opp hverdagen ja <3 Anonymous poster hash: 39200...d45
maipai Skrevet 20. januar 2014 #18 Skrevet 20. januar 2014 Hadde det vært meg hadde jeg likt å få blomster. Har en venninne som drev på med en veldig bra fyr, men det gikk dårlig. Egentlig ganske lik historie som dere. Han sendte henne blomster til henne da noe tungt skjedde i livet hennes. Hun likte det ikke! Følte seg kvalt, sa hun. Jeg kan ikke helt skjønne det. Folk er så forskjellige!
Pottah Skrevet 20. januar 2014 #19 Skrevet 20. januar 2014 Støtter opp med blomster og en hyggelig melding som nevnt ovenfor. At du er der for henne og at hun kan ta tiden hun trenger Drit i Lincoln, og bare se på alle de andre svarene du har fått TS
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #20 Skrevet 20. januar 2014 Da blir det nok blomster! Hun tok forresten kontakt med meg i kveld, pratet sammen en god stund om alt og ingenting! Var noe hun var kjempestolt av som hun ville fortelle meg og generelt pratesyk, ble nettop dagen min mye bedre! Så da fikk jeg enda en unnskyldning for å sende blomster... Takker for alle svar! -TSAnonymous poster hash: 6ab57...656 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå