AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #1 Skrevet 20. januar 2014 Det er nesten 6 mnd siden jeg og exsen min skilte lag. Vi har hatt lite kontakt, men bare for et par dager siden ble vi enige om å ta oss en prat for å høre hvordan vi har hatt det i det sisste (vi bryr oss naturligvis om hverandre). Det var jeg som ble dumpa, likevell virket han litt for interessert under dette besøket. Det endte med sex, men vi hang lenge sammen etterpå og det var akkurat som vi var sammen igjen... Jeg vet egentli ikke hva jeg føler rundt dette, men jeg har det supert nå, etter en lang stund med kjærlighetssorg og dette så ut til å fatte interesse hos han igjen.. Hvorfor har det seg sånn at man virker mer interessant når man eeendelig har det bra å har kommet seg over exsen? Noen som opplever/ har opplevd det samme? Anonymous poster hash: c6043...a7e
Hecubaa Skrevet 20. januar 2014 #2 Skrevet 20. januar 2014 Jeg har opplevd det, og det var som du sier utrolig koselig og føltes til og med litt riktig igjen der og da - men så kommer den bitre ettersmaken når man har gått fra hverandre. Jeg tror savn og at man kanskje viser seg fra en mye bedre side enn da man var sammen er grunnen til at det føles sånn, men når alt kommer til alt så skygger disse tingene bare over for problemene en kort stund og så er man tilbake ved det gamle..
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #3 Skrevet 20. januar 2014 Jeg har opplevd det, og det var som du sier utrolig koselig og føltes til og med litt riktig igjen der og da - men så kommer den bitre ettersmaken når man har gått fra hverandre. Jeg tror savn og at man kanskje viser seg fra en mye bedre side enn da man var sammen er grunnen til at det føles sånn, men når alt kommer til alt så skygger disse tingene bare over for problemene en kort stund og så er man tilbake ved det gamle.. Nå må jeg også slenge på at han har ikke lysst å være sammen med noen for øyeblikket. Han har lyst å være litt for seg selv å finne ut hva han vil gjøre med livet. Underveis har han sakt at han vil ta opp forholdet ved en senere anledning om jeg enda da er mottakelig for det og er singel fremdeles. Anonymous poster hash: c6043...a7e
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #4 Skrevet 20. januar 2014 Nei, ekser holder jeg meg klokelig unna!Anonymous poster hash: 7d23b...335
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #5 Skrevet 20. januar 2014 Nei, ekser holder jeg meg klokelig unna!Anonymous poster hash: 7d23b...335 Poenget her er bare at ingen av oss har såret noen. Bruddet ble et faktum da vi hadde en turbulent periode. Vi hadde begge behov for å roe oss ned på hver vår kant. Vi er fremdeles veldi gla i hverandre og det er fryktelig vanskelig å skjønne hvor jeg går herifra.. -tsAnonymous poster hash: c6043...a7e
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #6 Skrevet 20. januar 2014 Jeg hadde den samme perioden med en eks. Det var litt nytt, litt spennende, litt annerledes. Og den nest beste sexen jeg har hatt. Men det døde ut, etterhvert som vi begge beveget oss mot lykke uavhengig av hverandre.Anonymous poster hash: 5c4ad...ed0
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #7 Skrevet 20. januar 2014 Poenget her er bare at ingen av oss har såret noen. Bruddet ble et faktum da vi hadde en turbulent periode. Vi hadde begge behov for å roe oss ned på hver vår kant. Vi er fremdeles veldi gla i hverandre og det er fryktelig vanskelig å skjønne hvor jeg går herifra.. -tsAnonymous poster hash: c6043...a7e Det er alltid en grunn til at dere ble ekser. Skjønner ikke hvorfor så mange kvinner klamrer seg fast i fortiden i stedet for å leve her og nå. Omtrent alle kvinner jeg har snakket med har en eks som lurer i kulissene.Anonymous poster hash: 7d23b...335
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #8 Skrevet 20. januar 2014 Det er alltid en grunn til at dere ble ekser. Skjønner ikke hvorfor så mange kvinner klamrer seg fast i fortiden i stedet for å leve her og nå. Omtrent alle kvinner jeg har snakket med har en eks som lurer i kulissene.Anonymous poster hash: 7d23b...335 Som nevnt i innlegget, skrev jeg at jeg har det supert nå og at jeg har kommet meg over det. Problemet her er at jeg ikke helt skjønner hvordan jeg skal forholde meg til han og om det er mange som opplever at eksen plutselig fatter interesse så snart de ser at man er på rett vei og har det bra. TsAnonymous poster hash: c6043...a7e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå