Gjest Littegrann anynoym Skrevet 20. mai 2004 #1 Skrevet 20. mai 2004 Dette er tragisk. Har vært sammen med kjæresten i to år, bodd sammen i ett år. Alltid hatt et nydelig sexliv, men nå har det stoppet helt. Jeg har rett og slett ikke lyst. Det er svett og jævlig, krever tid og energi og selv om det er deilig med en orgasme i ny og ne er det ikke verdt det. Det henger litt sammen med at jeg forbinder sex med smerte fordi jeg har problemer med å bli våt nok, men skal det stoppe alt? Det gjør ikke alltid vondt, selvsagt, men ofte når vi prøver må vi avslutte før han har... fått det han ville ha, fordi det gjør vondt. Det betyr bunnløst dårlig samvittighet for min del, enda verre enn den dårlige samvittigheten når vi ikke har sex i det hele tatt på mange uker. De få gangene jeg har lyst, har ikke han lyst. Jeg er 19 år og synes det er litt tragisk å tenke på at jeg er drittlei og kunne tenke med et liv totalt uten sex fordi det betyr vondt i samvittigheten og i underlivet. Hva kan jeg gjøre?
liv Skrevet 20. mai 2004 #2 Skrevet 20. mai 2004 GLID.. Kjøp deg litt glidemiddel! Så vil du få en helt ny opplevelse av sex..
Gjest Pterodactylkake Skrevet 20. mai 2004 #3 Skrevet 20. mai 2004 Slik var jeg også... var ikke våt nok, men viste seg at jeg hadde sopp. Gå og ta en sjekk.
*Lene* Skrevet 20. mai 2004 #4 Skrevet 20. mai 2004 GLIDEMIDDEL..........LØP Å KJØØØØØØP!!!!!! ;-) Lykke til!
Gjest Poirot Skrevet 20. mai 2004 #5 Skrevet 20. mai 2004 Sier som de aNDRE: GLIDEMIDDEL. kROPPEN KAN VÆRE LITT OPP OG NED I PERIODER MHT NATRULIG GLID. tRENGER MAO IKKE VARE EVIG. (Sorry, caps)
Gjest Littegrann anynoym Skrevet 20. mai 2004 #6 Skrevet 20. mai 2004 vel. Glidemiddel har vi, og det funker fint noenganger. Men det er så mye klabb og babb! Jeg har rett og slett ikke lyst til å ha sex. Blir redd for å ikke greie å fullføre -> dårlig samvittighet. Er livredd for å bli gravid -> ikke spesielt kåt. Har i utgangspunktet dårlig samvittighet fordi vi har mye mindre sex enn jeg vet han skulle ønske, og jeg føler at det på en måte er min plikt som kjæreste å tilfredsstille han. Men samleie er og blir ikke gøy. Når det ikke gjør vondt, er det jo ikke godt heller?
Gjest Pterodactylkake Skrevet 21. mai 2004 #7 Skrevet 21. mai 2004 nevner igjen: GYNEKOLOGSJEKK i tilfelle du ikke så det det pleier å være årsaken til au
Gjest Littegrann anynoym Skrevet 21. mai 2004 #8 Skrevet 21. mai 2004 Har vært hos gynekolog, som fant at alt stemte og jeg ikke hadde noen infeksjon. Dette var det første jeg tenkte på. Tror det bare har låst seg psykisk for meg, med mer og mer dårlig samvittighet og pliktfølelse. Liker ikke å ha sex når jeg i utgangspunktet ikke har lyst, og samleie er virkelig ikke så mye å skryte av, er det vel? Oralsex er nydelig, alltid, og det pleier å forekomme før samleie. Så da føler jeg meg jo forpliktet til å ha samleie, men etter orgasme blir jeg tørr igjen og orker ikke. Nesten all sexen vi har er egentlig ut av pliktfølelse og det er vel ikke riktig?
Venus_venus Skrevet 21. mai 2004 #9 Skrevet 21. mai 2004 Har vært hos gynekolog' date=' som fant at alt stemte og jeg ikke hadde noen infeksjon. Dette var det første jeg tenkte på. Tror det bare har låst seg psykisk for meg, med mer og mer dårlig samvittighet og pliktfølelse. Liker ikke å ha sex når jeg i utgangspunktet ikke har lyst, og samleie er virkelig ikke så mye å skryte av, er det vel? Oralsex er nydelig, alltid, og det pleier å forekomme før samleie. Så da føler jeg meg jo forpliktet til å ha samleie, men etter orgasme blir jeg tørr igjen og orker ikke. Nesten all sexen vi har er egentlig ut av pliktfølelse og det er vel ikke riktig?[/quote'] Beklager, men jeg klarer ikke å dy meg... Du har antagelig feil mann å ha sex med.... Samleie er vindunderlig med den som vet hvordan han skal gjøre det....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå