AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #1 Skrevet 20. januar 2014 Jeg har fått høre at den kommende konen til en svært god venn av min kjære skal ha utdrikningslag. Både jeg og min kjære er naturlig nok invitert i bryllupet, og jeg vet jo at jeg mest er invitert med fordi min kjære er invitert. Men jeg er altså ikke invitert i utdrikningslaget. Flere av de andre som er invitert i utdrikningslaget er i samme situasjon som meg, invitert i bryllupet pga. at kjæresten er invitert, men så blir de invitert i utdrikningslag og ikke meg. Jeg vet også ganske sikkert at de ikke kjenner bruden noe særlig bedre enn meg. Det føles ganske sårt. Jeg har trodd at vi har hatt en god tone og virkelig ønsket å bli venninne med denne kvinnen, da jeg vet hvor mye hennes kjæreste betyr for min kjære. Jeg kommer ikke til å lage et nummer ut av dette, men synes det blir vanskelig å forholde meg til bruden fremover også i tiden etter bryllupet. Pga. våre kjæres vennskap kommer vi alltid til ha mye kontakt med dette paret. Jeg vet ikke hva som er værst? Enten er jeg glemt? Ellers er jeg vurdert til å ikke få være med. Tips til hvordan man skal forholde seg til henne nå? Anonymous poster hash: 381b0...1fa
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2014 #2 Skrevet 20. januar 2014 Vær glad for at du slipper å bruke penger på utdrikkingslaget i tillegg til gave til brudeparet. 4
Betasuppe Skrevet 20. januar 2014 #3 Skrevet 20. januar 2014 Du kan jo finne ut av hvor de skal hen, og så krasje hele utdrikningslaget . Så sier du "å.... kanskje invitasjonen forsvant i posten? Jaja, her er jeg iallefall" *smile* De kan ikke akkurat be deg gå! 2
Gjest Hinkelpinkel Skrevet 20. januar 2014 #4 Skrevet 20. januar 2014 Nå er det vel ikkje sikkert at bruden har kontroll på gjestelisten til utdrikningslaget? Då eg var forlover til bestisen min hadde ho null kontroll over utdrikningslaget 8
Gjest Lincoln Skrevet 20. januar 2014 #5 Skrevet 20. januar 2014 Men herregud da. Man inviterer ikke til sitt eget utdrikningslag. Det er det forloveren som står for. Så ta evt. kontakt med henne og si at du har lyst til å være med. Det er ikke sikkert at hun har tenkt på deg. 6
Juvel Skrevet 20. januar 2014 #6 Skrevet 20. januar 2014 Jeg skjønner ikke helt hvorfor du er såret. Det er bare et utdrikningslag dette her og det er jo ikke bruden selv som inviterer. Det viktigste er vel at du er velkommen i bryllupet? Paret ønsker å ha deg i bryllupet, og da forholder du deg til dem på en helt normal måte. 1
altflyter Skrevet 20. januar 2014 #7 Skrevet 20. januar 2014 (endret) Vær glad for at du slipper å bruke penger på utdrikkingslaget i tillegg til gave til brudeparet. enig. Dessuten er utdrikkinslag veldig oppskrytt... Og dyrt. Og det er ikke bruden som inviterer til dette. Det er forloveren. Kanskje hun bare har glemt deg Endret 20. januar 2014 av altflyter 3
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #8 Skrevet 20. januar 2014 Det er ikke bruden som inviterer, men forloveren. Jeg hadde overraskelse utdrikkingslag, som jeg ikke ante når eller om det fant sted. Og forloveren som inviterte og ikke jeg. Anonymous poster hash: 32b25...209 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #9 Skrevet 20. januar 2014 Nå er det vel ikkje sikkert at bruden har kontroll på gjestelisten til utdrikningslaget? Då eg var forlover til bestisen min hadde ho null kontroll over utdrikningslaget Det er ikke alltid positivt for den kommende bruden for å si det slik. Anonymous poster hash: a62cc...cc6
Gjest Lincoln Skrevet 20. januar 2014 #10 Skrevet 20. januar 2014 Det er ikke alltid positivt for den kommende bruden for å si det slik. Anonymous poster hash: a62cc...cc6 Det er liksom poenget det, for å si det slik. 2
Gjest Hinkelpinkel Skrevet 20. januar 2014 #11 Skrevet 20. januar 2014 Det er ikke alltid positivt for den kommende bruden for å si det slik. Anonymous poster hash: a62cc...cc6 Og kva har no det med denne saken å gjere? Bestis var iallefall storfornøgd 1
Arlea Skrevet 20. januar 2014 #12 Skrevet 20. januar 2014 Er du sikker på at det er bruden som har stått for invitasjonene? Uansett, så kan det være andre faktorer til at andre ikke-nære venner har blitt invitert. Kanskje kjenner disse de andre deltakerne eller forloveden bedre? Kanskje var bruden i deres utdrikkingslag og at de er invitert som en gjengjeldelse? Jeg hadde uansett ikke latt det legge en demper på forholdet så lenge det ikke er en veldig nær venninne. Det er bare synd å la slike ting ødelegge. 1
Gjest Hjertesukk Skrevet 21. januar 2014 #13 Skrevet 21. januar 2014 Så vidt jeg vet så er det vanlig at bruden lager gjesteliste over utdrikningslaget, nettopp for at ikke slike ting skal skje! Men jeg ville tatt kontakt med forlover om jeg ikke var blitt invitert.. Det kan jo være bruden (om hun har satt opp gjestelisten) har tenkt at det kan bli dyrt, og at hun ikke vil du skal bruke mye penger på "hennes" fest siden dere ikke kjenner hverandre så godt! Jeg står iallefall i denne situasjonen nå som jeg snart skal invitere til mitt eget utdrikningslag.. Spesielt når det kommer til kjærestene til min manns venner, som jeg kjenner sånn halvveis. Mest sannsynlig så har hun ikke ment å ekskludere deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå