AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #1 Skrevet 20. januar 2014 ... Får forhandler/nettbutikk oppgitt kreditkortnummer?Anonymous poster hash: 27898...bc2
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2014 #2 Skrevet 20. januar 2014 Nei, da kunne du jo bare brukt kredittkortet, ikke sant.
Jente_i_utlandet Skrevet 20. januar 2014 #3 Skrevet 20. januar 2014 Nei. Paypal er faktisk en av de få betalingsmåtene som er helt trygt på nettet. Har brukt det i 7 år og aldri hatt problemer.
fjellmo Skrevet 20. januar 2014 #4 Skrevet 20. januar 2014 Hvordan fungerer denne ordningen? må man fylle opp en konto som det bøir vidrebetalt av? Er litt grønn på dette felte.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #5 Skrevet 20. januar 2014 Hvordan fungerer denne ordningen? må man fylle opp en konto som det bøir vidrebetalt av? Er litt grønn på dette felte. Det eneste man trenger å gjøre er å åpne en konto, og legge til et kort. Deretter betaler man i f.eks. nettbutikker som har "Paypal" som betalingsalternativ. Trykker da på "betal med Paypal" e.l., og skriver inn mailadressen og passord man har oppgitt, da man opprettet kontoen. Selv har jeg lagt inn flere bankkort, og velger da hvilke jeg ønsker å betale med. Men hvis man kun har lagt inn ett, er det bare å klikke "ok" til man har fått betalt. En enkel forklaring finner man her: https://www.paypal.com/no/webapps/mpp/how https://www.paypal.com/no/webapps/mpp/buying-online Det er veldig lettvint å bruke Paypal, og av og til kanskje litt for lettvint, siden man slipper å hente frem bankkortet, når man skal kjøpe noe. Fordelen ved å betale med Paypal, er at man kan "åpne sak" og få pengene igjen, hvis det er mangler ved en vare, og selger ikke ønsker å ordne opp. Jeg har gjort det veldig mange ganger, og har fått medhold hos Paypal alle gangene. Veldig greitt å ha denne ekstra sikkerheten. Anonymous poster hash: ee78d...a75 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå