Kakemami Skrevet 20. januar 2014 #1 Skrevet 20. januar 2014 (endret) Hei! Har en pomeranian hann som er klar for parring. Må sjekke innavlsgraden mellom han og tispen. Hvordan gjør jeg dette? Trenger hele prosedyren :-) Har bruker i dogweb, men har ikke bruker i NKK. Tusen takk for all hjelp! Endret 20. januar 2014 av joyci
Leo Skrevet 20. januar 2014 #2 Skrevet 20. januar 2014 Hvorfor skal du avle på blandingshunder? Noe hundene er hvis de ikke er registrert i NKK.
Kakemami Skrevet 20. januar 2014 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2014 My bad. Han er registrert, men jeg har ikke meldt meg inn i NKK... Han er ikke blanding..
Leo Skrevet 20. januar 2014 #4 Skrevet 20. januar 2014 Hvis du har bruker i DogWeb, så er det jo bare å gå inn å sjekke. Søk opp hunden din i databasen på reg.nr., klikk på "Fiktiv hund" og legg inn tispens reg.nr.
Kakemami Skrevet 20. januar 2014 Forfatter #5 Skrevet 20. januar 2014 Hvis du har bruker i DogWeb, så er det jo bare å gå inn å sjekke. Søk opp hunden din i databasen på reg.nr., klikk på "Fiktiv hund" og legg inn tispens reg.nr. Jeg finner ikke ut av det. Logger jeg inn?
Leo Skrevet 20. januar 2014 #6 Skrevet 20. januar 2014 Ja, du må være innlogget på "Min side" hos NKK.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå