Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har nettopp blitt ferdig med min første bok av Theorin,og valget falt på boken "Sankta Psyko". Likte boken svært godt,og nå har jeg lyst til å prøve meg på en til.

Noen som har tips til hvilke bok jeg bør lese nå? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nattefokk er veldig bra :)

Skrevet

Jeg likte også Nattefokk.

Anonymous poster hash: 0d015...ec9
Skrevet (endret)

Da bør du jo lese Skumringstimen først. Nattefokk er en frittstående fortsettelse av denne. Deretter følger Blodleie. I høst kom den fjerde boken i serien som på svensk heter "Rörgast". Jeg leser mer svensk enn norsk, så det er noen år siden jeg har lest Skumringstimen nå, men den er nok absolutt blant det bedre jeg har lest!

Endret av Leo
Skrevet

Ahhh, jeg blander. Jeg leste Skumringstimen først, så Nattefokk, og det var Skumringstimen jeg husker som spesielt god. Les de i rekkefølge, som Leo sier :)

Anonymous poster hash: 0d015...ec9
Skrevet

Takker for tips,og nå er Skumringstimen bestilt! :) Gleder meg! :laugh:

Skrevet

Skumringstimen er nok den beste i mine øyne, så langt iallefall. Den helt nyeste har jeg ikke lest.

Skrevet

Nå har det seg sånn at jeg er borte,og hun jeg er til har boken Nattefokk. Kan jeg lese den før jeg leser Skumringstimen,eller bør jeg lese de i "korrekt" rekkefølge? :)

Skrevet

Du kan lese de i feil rekkefølge hvis det er krise. Du vil fortsatt forstå handlingen.

Anonymous poster hash: 1279e...b75

Skrevet

Nå har det seg sånn at jeg er borte,og hun jeg er til har boken Nattefokk. Kan jeg lese den før jeg leser Skumringstimen,eller bør jeg lese de i "korrekt" rekkefølge? :)

Det har egentlig lite å si. Bøkene må ikke leses i rekkefølge.

Anonymous poster hash: 37178...14f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...