AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #1 Skrevet 20. januar 2014 Tror jeg gir opp snart, tror jeg bare har store lår. Er ellers kjempeslank, har markert mage med noe muskler, har en grei størrelse på rumpa, men lårene... de faens lårene... De plager og irriterer meg uansett. Har gjort endeløse lårøvelser for å stramme de opp, de har ikke blitt særlig strammet, men større har de blitt! Så jeg sluttet med det fort, og gjorde enda mer kondis og løping, men da ble jeg for tynn andre steder, unntatt lårene! Hva er liksom løsningen min, sulte meg? Tror ikke de hadde blitt mindre da en gang, men resten av meg hadde vel forsvunnet. Anonymous poster hash: 3b4be...e50
Binta Ba Skrevet 20. januar 2014 #2 Skrevet 20. januar 2014 ...eller slå deg til ro med at sånn er kroppen din bygd, og fortsette å trene og spise sunt for helsa sin del. 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #3 Skrevet 20. januar 2014 MuskletTror jeg gir opp snart, tror jeg bare har store lår. Er ellers kjempeslank, har markert mage med noe muskler, har en grei størrelse på rumpa, men lårene... de faens lårene... De plager og irriterer meg uansett. Har gjort endeløse lårøvelser for å stramme de opp, de har ikke blitt særlig strammet, men større har de blitt! Så jeg sluttet med det fort, og gjorde enda mer kondis og løping, men da ble jeg for tynn andre steder, unntatt lårene! Hva er liksom løsningen min, sulte meg? Tror ikke de hadde blitt mindre da en gang, men resten av meg hadde vel forsvunnet. Anonymous poster hash: 3b4be...e50 Muskeløse lår? jeg har vært tjukk, blitt tynn, men har fortsatt tjukke lår syns jeg. Har sett en tigh gap exerciser på nett engang, med før og etter bilder, så ut som det hjalp. Men kan hende kroppsformen din er sånn? Pæreform. Anonymous poster hash: 417ac...705
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #4 Skrevet 20. januar 2014 Ja, det er dessverre ganske mye muskler i de etter all treninga, men det var det jo før også. Jeg har opprinnelig en timeglass form, fikk jeg høre av en stylist en gang, så tror ikke det er pære heller. Straffer seg å løfte tungt i knebøy Anonymous poster hash: e8128...f16
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #5 Skrevet 20. januar 2014 Hvis du er pæreformet så vil lårene dine alltid være større selvom du er tynn ellers. Hadde du vært timeglassformet ville du ha mistet fett gjevnt på både over- og underkropp.Anonymous poster hash: ba94f...2f9 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #6 Skrevet 20. januar 2014 Hvis du er pæreformet så vil lårene dine alltid være større selvom du er tynn ellers. Hadde du vært timeglassformet ville du ha mistet fett gjevnt på både over- og underkropp.Anonymous poster hash: ba94f...2f9 Det er ikke fett, det er muskler.. har trent mye mer underkropp enn overkropp, og nå vil det ikke gå vekk så fort. Anonymous poster hash: e8128...f16
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #7 Skrevet 20. januar 2014 Tror jeg gir opp snart, tror jeg bare har store lår. Er ellers kjempeslank, har markert mage med noe muskler, har en grei størrelse på rumpa, men lårene... de faens lårene... De plager og irriterer meg uansett. Har gjort endeløse lårøvelser for å stramme de opp, de har ikke blitt særlig strammet, men større har de blitt! Så jeg sluttet med det fort, og gjorde enda mer kondis og løping, men da ble jeg for tynn andre steder, unntatt lårene! Hva er liksom løsningen min, sulte meg? Tror ikke de hadde blitt mindre da en gang, men resten av meg hadde vel forsvunnet. Anonymous poster hash: 3b4be...e50 Ærlig talt ts. Nå må du roe deg ned her. Du er slank, flat mage og har normal rumpe. På toppen av dette har du kraftige lår. Er du klar over hvor lekkert dette ser ut? Det er noe jeg har sett igjen. Jenter som er veltrente og slanke, men i tillegg har kraftige lår har også det fineste muspartiet. Med kraftige lår blir denne effekten ekstra fin. Det V-formede muspartiet kommer til sin rett. Ro ned...du ser lekker ut. Anonymous poster hash: 5ecd0...94c 1
Teriyaki Skrevet 20. januar 2014 #8 Skrevet 20. januar 2014 Jeg har også kraftige lår, er bare sånn jeg er. Har sluttet å bry meg om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå