AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #1 Skrevet 20. januar 2014 Er barn flest planlagt eller (finner ikke et bedre ord nå) "uhell"? Finnes det noe som helst statistikk på det? Spør av ren nysgjerrighet Anonymous poster hash: db1a1...9b8
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #2 Skrevet 20. januar 2014 Vil tro det er like mange planlagte som uplanlagte. Datteren min var en fantastisk overraskelse, syns det er litt bedre å si enn uhell Men søker du på google så finnes det nok noen statistikker vil jeg tro.Anonymous poster hash: b1e38...da6
Veggdyret Skrevet 20. januar 2014 #3 Skrevet 20. januar 2014 Tror ikke jeg kjenner til et eneste "uhellsbarn", men så bor jeg ute på landet og vennene mine er 25+.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #4 Skrevet 20. januar 2014 Det er færre uhellsbarn, siden mødrene tar lett på det å,gå til legen og skrape vekk ungen hvis det ikke passer å ha barn akkurat der og da. Anonymous poster hash: 8815b...26b
solan123 Skrevet 20. januar 2014 #5 Skrevet 20. januar 2014 De eneste ikke-planlagte babyene er vel de som blir unnfanget selv om mor/far bruker prevensjon. Og de er det vel egentlig ytterst få av.
Teriyaki Skrevet 20. januar 2014 #6 Skrevet 20. januar 2014 Her var ikke førstemann planlagt, men andremann kommer til å være det. Så i vår familie blir det 50/50, hehe.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #7 Skrevet 20. januar 2014 Tror ikke jeg kjenner til et eneste "uhellsbarn", men så bor jeg ute på landet og vennene mine er 25+. Er det ikke nettopp ute på landet det er flest "uhell"...? (Færre jobber, færre med høy utdanning, og færre kvinner som har noe "i mot" å bli hjemmeværende med uplanlagte barn?) På verdensbasis er barn som er planlagt en minoritet. De fleste barn i verden er altså "uhell" og mange er resultat av voldtekt (bare tenk på Afrika, India og muslimske land hvor det er stor fattigdom, og hvor abort og prevensjon er mer eller mindre ulovlig). Anonymous poster hash: d87ad...c24
Stinelin Skrevet 20. januar 2014 #8 Skrevet 20. januar 2014 50/50 her. Førstemann var planlagt, andremann var veldig overraskende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå