Gå til innhold

Barn flest planlagt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er barn flest planlagt eller (finner ikke et bedre ord nå) "uhell"? Finnes det noe som helst statistikk på det?

Spør av ren nysgjerrighet

Anonymous poster hash: db1a1...9b8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil tro det er like mange planlagte som uplanlagte. Datteren min var en fantastisk overraskelse, syns det er litt bedre å si enn uhell :P

Men søker du på google så finnes det nok noen statistikker vil jeg tro.

Anonymous poster hash: b1e38...da6

Skrevet

Tror ikke jeg kjenner til et eneste "uhellsbarn", men så bor jeg ute på landet og vennene mine er 25+.

Skrevet

Det er færre uhellsbarn, siden mødrene tar lett på det å,gå til legen og skrape vekk ungen hvis det ikke passer å ha barn akkurat der og da.

Anonymous poster hash: 8815b...26b

Skrevet

De eneste ikke-planlagte babyene er vel de som blir unnfanget selv om mor/far bruker prevensjon. Og de er det vel egentlig ytterst få av.

Skrevet

Her var ikke førstemann planlagt, men andremann kommer til å være det. Så i vår familie blir det 50/50, hehe. :)

Skrevet

Tror ikke jeg kjenner til et eneste "uhellsbarn", men så bor jeg ute på landet og vennene mine er 25+.

Er det ikke nettopp ute på landet det er flest "uhell"...? (Færre jobber, færre med høy utdanning, og færre kvinner som har noe "i mot" å bli hjemmeværende med uplanlagte barn?)

verdensbasis er barn som er planlagt en minoritet. De fleste barn i verden er altså "uhell" og mange er resultat av voldtekt (bare tenk på Afrika, India og muslimske land hvor det er stor fattigdom, og hvor abort og prevensjon er mer eller mindre ulovlig).

Anonymous poster hash: d87ad...c24

Skrevet

50/50 her. Førstemann var planlagt, andremann var veldig overraskende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...