Gå til innhold

Forbedre seg, utfordringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får veldig lite oppmerksomhet fra menn fordi jeg går i lite feminine klær og kroppen min er ikke ideell.

Misforstå meg rett, har lett for å få guttevenner, men jeg blir friendzonet.

Nå skal en kamerat trene meg opp. Trener fra før, men ikke målbevisst for å oppnå noe.

Men jeg er litt bekymret. Har en kompis jeg likte før, blant annet. Hva om han nå viser annen interesse i meg? Hva skal jeg gjøre da?

Føler ikke han fortjener en sjanse, siden han ikke var interessert da jeg var lubben. Og om jeg begynner å få interesse fra andre menn? De synes jo heller ikke at jeg var bra nok, så hvorfor satse på dem?

Håper dere forstår hva jeg mener.

Anonymous poster hash: febde...117

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynn å tren du, og så finner du noen menn som ikke kjente deg da du var lubben. Da slipper du å tenke på det

• Liker 1
Skrevet

Begynn å tren du, og så finner du noen menn som ikke kjente deg da du var lubben. Da slipper du å tenke på det

Nei. For jeg kan ikke vite om de hadde likt meg da jeg var lubben. Utseendet vil jo ikke alltid være bra. Hvordan kan jeg ellers vite om de stikker når ting begynner å dras mot bakken? At de ikke bare er interessert i utseendet på damen de velger?

Skrevet

Ja, da så. Da kan du jo bare forbli lubben da...

• Liker 2
Skrevet

Ja, da så. Da kan du jo bare forbli lubben da...

Det er det jeg lurer litt på. Enten det eller å vente med å bli sammen med noen til jeg er for gammel til å være "ung og pen".

Skrevet

Evt. vente til jeg legger på meg igjen ;)

Skrevet

Har vært i din situasjon HI.

Det er sant at menn du kjenner oppdager deg og snakker om deg på en helt annet måte når du blir normalvektig. Men de jeg opplevd dette med, har jeg også opplevd at omtrent ikke ser kiloene du eventuelt skulle legge på deg senere etter at de har blitt ordentlig kjent med deg og glad i deg.... (..med mindre du legger på deg svært mye).

Jeg trodde også jeg kom til å føle det slik du er redd for, men når jeg kom dit plagde det meg overhodet ikke. For det var ikke bare det at jeg så bedre ut, jeg både følte meg bedre selv og kledde meg bedre også- om du forstår hva jeg mener :)?

Anonymous poster hash: badff...4a1
Skrevet

Oh my god.... dette er grunnen til at jeg noen ganger rister på hue og himler med øya når det kommer til damer...

Og ja, det gjør jeg fordi JEG var sånn før jeg også!

Når jeg gikk ned 25 kilo og begynte å få oppmerksomhet fra menn som var en del hakk penere enn de jeg hadde fått oppmerksomhet fra før, så ble jeg sur.. Jepp jeg ble sur.. fordi jeg visste at de mennene ikke ville sett to ganger på meg når jeg var feit.. og da skulle jeg liksom straffe dem for det...

Snakk om å skape drama i livet!!! Fy fader!! Her har man gjort en jobb med seg selv og får fine mannfolk som belønning og så sutrer man DA også!!...

Men jeg innså HELDIGVIS at tankegange min var helt skrudd, og det håper jeg at du finner ut ved deg selv også..

Verden er desverre lagd slik t vi liker tynne sunne mennesker mer enn feite og usunne.. du kan velge selv om du vil lete etter en som vil ha deg på tross av utseende ditt, eller pga av.. Its up to you!! Men IKKE klag hvis du ikke får mannen du vil ha når du velger å forbli feit og personlighetsfiksert!

Og for all del.... begynn å tren og bli slank FØR du bekymrer deg for disse tingene????!!!!!

• Liker 1
Skrevet

Nei. For jeg kan ikke vite om de hadde likt meg da jeg var lubben. Utseendet vil jo ikke alltid være bra. Hvordan kan jeg ellers vite om de stikker når ting begynner å dras mot bakken? At de ikke bare er interessert i utseendet på damen de velger?

Se her, ja! Sjeldent gode verdier å se nå til dags :-).

Nå til dags handler alt om tiltrekning og utseende. Ikke om personlighet. Kanskje det er derfor det er så sjeldent at forhold varer nå til dags? Folk er for opptatt av ytre ting. Da er det lett at man går lei eller at ting skjærer seg pga. større forskjeller i personlighet.

Behold verdiene dine.. Og så må du lære deg å filtrere ut hvem som faktisk er interessert i deg som person og som ikke bare er ute etter det ytre.

Jeg mener det er bedre å være singel enn å være i et dårlig forhold. Vær litt reservert og bruk litt tid på å bli kjent med folk. Det er dette jeg har kommet frem til etter en del prøving og feiling.. Men du kan spørre meg igjen etter jeg har funnet meg noen. Da vet jeg nok bedre enn jeg gjør nå, for jeg har jo ikke løst mitt eget "problem" med å finne meg noen enda ;-)

Anonymous poster hash: f45c6...f5c

Skrevet

Jeg har fått mer oppmerksomhet fra menn etter at jeg gikk ned endel, både fra de som kjente meg fra før og de jeg har møtt etterpå (nå var jeg i et forhold når jeg var "tjukk" så jeg vet ikke om det er derfor jeg ikke fikk oppmerksomhet fra de jeg kjente). Jeg har aldri opplevd det som negativt, og jeg vet at flere av de ikke hadde snudd seg om jeg fortsatt var tjukk. Jeg liker det, en belønning for strevet på en måte, og selvom han som en gang (sikkert) blir drømmemannen ikke hadde sett på meg engang før er jeg sikker på at personligheten min er det som kommer til å telle til syvende og sist. Og om jeg skulle legge på meg igjen (har ingen planer om det) så har jeg jo fortsatt samme personlighet :)

Skrevet

Jeg har fått mer oppmerksomhet fra menn etter at jeg gikk ned endel, både fra de som kjente meg fra før og de jeg har møtt etterpå (nå var jeg i et forhold når jeg var "tjukk" så jeg vet ikke om det er derfor jeg ikke fikk oppmerksomhet fra de jeg kjente). Jeg har aldri opplevd det som negativt, og jeg vet at flere av de ikke hadde snudd seg om jeg fortsatt var tjukk. Jeg liker det, en belønning for strevet på en måte, og selvom han som en gang (sikkert) blir drømmemannen ikke hadde sett på meg engang før er jeg sikker på at personligheten min er det som kommer til å telle til syvende og sist. Og om jeg skulle legge på meg igjen (har ingen planer om det) så har jeg jo fortsatt samme personlighet :)

Ja, det er noe slikt jeg ser for meg. En belønning til den som så forbi utseendet :fnise:

post-37809-0-71492200-1390334235_thumb.j

Skrevet

Ja, det er noe slikt jeg ser for meg. En belønning til den som så forbi utseendet :fnise:

arpW0WX_460s_v3.jpg

Nja, jeg vil nå heller se bra ut og være i god form nå enn å vente til jeg får meg kjæreste. Både for min egen del og fordi det hjelper dateinga endel, mest for min egen del egentlig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...