Gå til innhold

Bloggerne på TV2 Bliss

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjør debatt :popcorn:

Anonymous poster hash: 7d151...f71
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke fått sett det enda :-((

Anonymous poster hash: 85ada...a9f
Skrevet

Har egentlig ikke lest bloggene til noen av de, men har da gjort meg opp et inntrykk via media/venner/kg osv.

Fikk egentlig et veldig godt inntrykk av de alle! Synes Sohpie Elise virket litt sur, men tror hun får jævlig mye drit! Tror ikke jeg hadde klart å lese så mye dritt om meg selv, uansett om jeg hadde lagt opp til det selv eller ikke.

Tror de er sterke jenter.

Skrevet

Jeg har fått et skikkelig godt intrykk av Sophie Elise gjennom de første episodene.

Voe er nok hun jeg ble mest overrasket over.

Mulig hun bare ikke er vant til å være i den settingen, eller velger å spille en rolle på tv, men jeg syns ikke hun fremstår som genuin, desverre.

Anonymous poster hash: 02366...f5f
  • Liker 5
Skrevet

Må innrømme at serier som dette er litt guilty pleasure.

Så langt liker jeg Sophie Elise veldig godt, trodde hun var sånn superbimbo men jeg har fått et godt inntrykk av henne.

Må si meg litt enig med AB over meg, Voe virker litt tilgjort (og fryktelig sukkersøt) men jeg har to kusiner + en tante som er helt lik i oppførselen så jeg har ikke vanskelig for å tro at hun bare er sånn. Ikke at det er noe galt i det.

• Liker 3
Skrevet

Jeg kjenner ikke til disse, men har sett reklamen. Jeg mener ikke å være frekk, men jeg lurer på om hun som er skjev i ansiktet har hatt slag? Jeg har helt glemt å se på, men har tenkt at det kunne være interessant å følge unge jenter med forskjellige sykdommer. Jeg har fått med meg at hun ene lider av barnløshet og en annen har en spiseforstyrrelse, men jeg har ikke fått med meg hva de to andre har.

Anonymous poster hash: 17c12...f32

Skrevet

Er det mulig å se episodene uten TV2 Sumo?

Anonymous poster hash: fc508...585
Skrevet

Jeg kjenner ikke til disse, men har sett reklamen. Jeg mener ikke å være frekk, men jeg lurer på om hun som er skjev i ansiktet har hatt slag? Jeg har helt glemt å se på, men har tenkt at det kunne være interessant å følge unge jenter med forskjellige sykdommer. Jeg har fått med meg at hun ene lider av barnløshet og en annen har en spiseforstyrrelse, men jeg har ikke fått med meg hva de to andre har.

Ingen der har hatt slag såvidt jeg vet... vet ikke hvem du sikter til som er barnløs vet bare at de to yngste er det men de er jo ikke 20 enda engang. Spiseforstyrrelsen har jeg heller ikke fått med meg, mulig jeg har sittet og tenkt på noe annet mens jeg så på. =P

Skrevet

Ingen der har hatt slag såvidt jeg vet... vet ikke hvem du sikter til som er barnløs vet bare at de to yngste er det men de er jo ikke 20 enda engang. Spiseforstyrrelsen har jeg heller ikke fått med meg, mulig jeg har sittet og tenkt på noe annet mens jeg så på. =P

sikkert hun Marna som trodde hun var gravid, men så var det en kreftsvulst? :/

Skrevet

sikkert hun Marna som trodde hun var gravid, men så var det en kreftsvulst? :/

Ja, hun snakker jo om det i reklamen så mulig det. Men hvis jeg har forstått det riktig så har hun en sønn + en stedatter?

Skrevet

Ja, hun snakker jo om det i reklamen så mulig det. Men hvis jeg har forstått det riktig så har hun en sønn + en stedatter?

ja, jeg tror det stemmer. og tror ikke det er sånn at hun ikke kan få flere barn - det har i allefall ikke vært nevnt?

• Liker 1
Skrevet

ja, jeg tror det stemmer. og tror ikke det er sånn at hun ikke kan få flere barn - det har i allefall ikke vært nevnt?

Akkurat det vet jeg ingenting om. Virker som en veldig koselig dame i hvertfall. =)

Skrevet

Det kan godt være at jeg har misforstått helt altså.

Skrevet

Har fulgt bloggen til Voe en stund, så derfor har jeg fulgt med på programmet. Synes også hun virker litt tilgjort, håper det kommer seg etterhvert, kanskje hun ikke er helt komfortabel foran kameraene enda?

Gjest Amber Rose
Skrevet

Så noe av det her om dagen, men ble så flau at jeg byttet kanal da sophie satt i bilen og dummet seg og hadde hendene overalt og trodde hun var deilig når hun hørte på musikk.

Skrevet

Jeg har sett 2 av de 3 episodene som er blitt sendt.

Jeg liker ikke Sophie Elise i det hele tatt, og det faktum at hun er på min alder er flaut. Jeg har ikke noe imot det faktum at hun har operert seg, men synes hun er litt vel barnslig og lat av seg (hu reagerte jo ikke når bikkja var på vegen, hu bare lå stille i sofaen og fikla med mobilen sin mens søstera løp avgårde for å hente bikkja).

Emilie (Voe) virker litt tilgjort og sukkersøt, akkurat som om hu er ukomfortabel foran kameraet. Liker Voe bedre enn Sophie Elise, men hun er heller ikke favoritten - hu blir litt anonym og i bakgrunnen for de andre.

Suzanne har jeg fått et mye bedre inntrykk av enn det jeg trodde jeg kom til å få. Hu driter litt i hva andre mener om hu, men samtidig vil hu at folk skal komme i bursdagen hennes. Det viser både litt behov for å være likt, noe vi alle har, og behov for å gå sine egne veier. Jeg kjenner meg litt (ikke mye, men litt) igjen i dette.

Marna syntes jeg virket skikkelig sytete når jeg så reklamen for første gang - helt til jeg forstod at hun hadde trodd hun var gravid, men det viste seg å være kreft. Etter det har jeg fått et helt annet inntrykk av henne og synes det er tøft av henne å dele denne tunge tiden med hele Norge. Liker Marna veldig godt nå.

• Liker 1
Skrevet

jeg liker Marna veldig godt jeg også. Hun og mannen er veldig søte sammen :)

Anonymous poster hash: 02366...f5f
Skrevet

Jeg likte faktisk Bloggerne ganske godt!

Jeg har tatt meg selv i å bli sittende foran kassa på søndagskveldene og følge med på flere av disse dokusåpene som har gått på Bliss gjennom årene: OsloGirls, Linni, Tigerstaden, Petter elsker Mari ect. Guilty pleasure, som jeg synes har gått mer og mer på tomgang.

Har gått grundig lei av å se på de samme tydelig regisserte scenarioene om igjen og om igjen: "dra på kafé i Oslo med homofil stylistvenn og snakke om felles c-kjendisvenner", "dra på moods of norway-visning", "sponset ferietur med kameracrew" ect.ect.

Men synes faktisk at Bloggerne leverte mer enn forventet. Litt mer personlige historier, litt mindre over-regisserte scenarioer, fin klipping som skaper en slags intimitet der, som - falsk eller ekte - funker mye bedre enn de andre dokusåpene jeg har sett på den kanalen. Synes at både Marna og Sophie byr på seg selv på en veldig fin måte. Og at begge kommer med en del fine refleksjoner - litt mer velformulert fra Marnas side, men fortsatt mye mer enn hva jeg forventet mtp. kanalen og tittelen på programmet. Voe er kanskje den som virker minst "rett fra leveren" - og kanskje er nok dette en god beslutning for henne selv - jeg ville ikke ha delt for mye på TV om jeg var i hennes situasjon jeg heller, så det er ikke en personlig kritikk, men hun var muligens ikke riktig person for et sånt program. Men for det det er verdt så synes jeg jo så absolutt at hun virker som en hyggelig og flott jente.

Den eneste jeg sliter litt mer er Suzanne. Det er muligens bare fordi hun ikke er min type person i det hele tatt - sitter med vennene og sigger inne i leiligheten som hun deler med sønnen sin liksom. Jeg forstår jo at hun sikkert er hentet inn som et humoristisk og mer jordnært innslag mot de slanke og pene jentene, og det er for all del ikke noe galt i å ikke være "perfekt", men det er bare noe med henne som jeg ikke helt klarer å like. Jeg synes det blir litt for mye muligens, en litt påtatt gi faen-holdning. I tillegg så synes jeg at hennes storyline virker mest regissert. Om det er sånn eller om det bare er jeg som ikke klarer å finne henne troverdig aner jeg ikke.

Anonymous poster hash: 7d151...f71
  • Liker 3
Skrevet

Syns faktisk også at det var bedre enn ventet, og føles ihvertfall hakket mer real-reality enn Tigerstaden (selv om jeg tittet faktisk innom der og). Marna er herlig, liker vesenet og at hun tørr å dele det meste uten at det virker påtatt - som jeg synes det lukter av så og si alle som skal være mer "ekte" ute i bloggverdenen.

Liker Suzanne like lite som fra før. Voe er liksom bare der - hun er søt, og grei. Sophie Elise... vet ikke helt. Men jeg liker Marna. Og det er så sant det at når man har gått rett på trynet og sett det verste, så er man veldig lite redd.

Skrevet

Jeg liker Suzanne så godt. Husker dere forbindelser som gikk på tv norge? Den serien elsket jeg, og gledet meg til å se Suzanne på skjermen igjen. Men det er så korte episoder, så føler episoden nesten er over, før jeg rekker å se på.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...