Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 2 uker siden så ble det slutt mellom meg og mannen jeg elsker så inderlig. Vi snakker sammen hver dag, og vi har også kommet til enighet hvor han kommer til meg og vi har sex etpar ganger i uka. Jeg elsker han enda, jeg føler ikke at jeg klarer å gå videre i livet uten han. Det er spesielt vanskelig da jeg ikke har venner å lene meg på. Jeg sitter alene og har allverdens tid til å tenke å fundere på alt som er. Jeg føler at om han kommer noen ganger i uka å har sex med med meg å prater en times tid med meg er bedre enn ingenting om dere forstår? Jeg tar heller det enn ingenting.. jeg ligger å griner etter hver gang han reiser, er så såret å lever i håpet om å bli sammen igjenn selv om jeg vet at han ikke vil dette. Hva skal jeg gjøre? Vil fortsatt ha kontakt da han er min beste og eneste venn, kan alltid snakke med han om noe plager meg. Er så usikker på om jeg gjør alt verre, eller om jeg gjør det rette? (Jeg har forresten alltid vært over følsom og sliter alltid veldig etter brudd, men kommer meg alltid over det etterhvert)

Ble litt rotete, men setter pris på råd.

Anonymous poster hash: 73432...cad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja du gjør vondt verre. Det beste for deg er å ende all kontakt nå. Det er vondt, men enda verre er det å leve i håper på at det kan bli dere igjen, når det ikke kommer til å skje..

Sender deg en klem!

• Liker 1
Skrevet

Du høres ut som venninnen min, og det var ikke hyggelig å se henne såre seg selv på den måten. Du drar bare smerten ut og piner deg selv. Gjør det slutt og start med blanke ark, ta vare på deg selv og gjør ting som du liker og får seg glad, søk trøst i venner og familie, men ikke i han. Det er vondt, men det går over!

Skrevet

For 2 uker siden så ble det slutt mellom meg og mannen jeg elsker så inderlig. Vi snakker sammen hver dag, og vi har også kommet til enighet hvor han kommer til meg og vi har sex etpar ganger i uka. Jeg elsker han enda, jeg føler ikke at jeg klarer å gå videre i livet uten han. Det er spesielt vanskelig da jeg ikke har venner å lene meg på. Jeg sitter alene og har allverdens tid til å tenke å fundere på alt som er. Jeg føler at om han kommer noen ganger i uka å har sex med med meg å prater en times tid med meg er bedre enn ingenting om dere forstår? Jeg tar heller det enn ingenting.. jeg ligger å griner etter hver gang han reiser, er så såret å lever i håpet om å bli sammen igjenn selv om jeg vet at han ikke vil dette. Hva skal jeg gjøre? Vil fortsatt ha kontakt da han er min beste og eneste venn, kan alltid snakke med han om noe plager meg. Er så usikker på om jeg gjør alt verre, eller om jeg gjør det rette? (Jeg har forresten alltid vært over følsom og sliter alltid veldig etter brudd, men kommer meg alltid over det etterhvert)

Ble litt rotete, men setter pris på råd.

Anonymous poster hash: 73432...cad

Vet akuratt hvordan du har det, jeg har vært der selv.. Men i mitt tilfelle etter en stund, ville han ha forhold igjen så det løste seg.. MEN jeg synes ikke du skal la deg bruke på denne måten, om du innerst inne vet at det ikke er noe håp for dere i fremtiden, da gjør du det vondt verre ja. Jeg satt også uten venner og uten kjæresten min er jeg alene, så jeg kjenner sorgen din. :hug:

Anonymous poster hash: e717a...3fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...