AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #1 Skrevet 20. januar 2014 Hei Jeg har ikke vekt, men jeg vet hva jeg veide i september ifjor. Hvordan kan jeg sette meg mål uten vekt? Vil gå ned 15 kg av vekten jeg hadde da. Tror jeg er et godt stykke på vei allerede. Og er det noen som har tips til å få flat mage? Har aldri hatt det, uansett hvor tynn eller godt trent jeg har vært...Anonymous poster hash: e29e2...491
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #2 Skrevet 20. januar 2014 Mål heller med målebånd rundt midjen, og sett deg et realistisk mål for hvor mange cm du vil miste :-) Anonymous poster hash: 5c596...073 1
Gjest navnelapp Skrevet 20. januar 2014 #3 Skrevet 20. januar 2014 Merkar du det ikkje på tøyet ditt? Eg har ei bukse som eg alltid skal inn i, er den for trang så må eg gjere noko. har du noko som er for lite, som du vil inn i?
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #4 Skrevet 20. januar 2014 Merkar du det ikkje på tøyet ditt? Eg har ei bukse som eg alltid skal inn i, er den for trang så må eg gjere noko. har du noko som er for lite, som du vil inn i? Jo, merker det på tights og sånt. Men jeg har ingen bukser som har sånn "fast form". Alt har strikk i livet, hehe. Har et målebånd liggende. Får se om jeg finner det. Ellers hender det at jeg tar bilder av meg selv i undertøy. Da er det lettere å se. Speilet lyver! Anonymous poster hash: e29e2...491
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #5 Skrevet 20. januar 2014 Har du ikke en kjole av stoff som ikke er elastisk som du kan ha som "prøvekjole"? Kjenner en som aldri bruker vekt som mål, men som har en slik kjole. Utrolig praktisk! Anonymous poster hash: a8d6b...09b
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #6 Skrevet 20. januar 2014 Har du ikke en kjole av stoff som ikke er elastisk som du kan ha som "prøvekjole"? Kjenner en som aldri bruker vekt som mål, men som har en slik kjole. Utrolig praktisk!Anonymous poster hash: a8d6b...09b Veldig lurt! Men jeg har brent meg litt før og kjøpt klær jeg ikke kan slanke meg inn i, fordi skjelettet var for stort Anonymous poster hash: e29e2...491
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #7 Skrevet 20. januar 2014 kan jo kjøpe deg en vekt da? Anonymous poster hash: 96c15...9fd 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #8 Skrevet 20. januar 2014 kan jo kjøpe deg en vekt da? Anonymous poster hash: 96c15...9fd Er ikke det ganske dyrt om man vil ha en som fungerer? Billigvekter viser så feil, har jeg inntrykk av. Kan jeg gå til fastlegen for å veie meg? Vet de har vekt der. Anonymous poster hash: e29e2...491
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #9 Skrevet 20. januar 2014 Målebånd er en bedre indikator enn en vekt. Ta mål av midje, bryst, hofte, lår, legger, overarmer og underarmer og skriv opp. Ta nye mål en gang i uken for eksempel. Anonymous poster hash: 281ed...0b2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #10 Skrevet 20. januar 2014 Målebånd er en bedre indikator enn en vekt. Ta mål av midje, bryst, hofte, lår, legger, overarmer og underarmer og skriv opp. Ta nye mål en gang i uken for eksempel.Anonymous poster hash: 281ed...0b2 Vet du, det skal jeg gjøre. Vanskelig å vite hva jeg skal sette som mål da, bortsett fra på magen. Pleide å ta kroppsanalyse, men det blir for dyrt nå. Fikk gratis før. Det er helt genialt fordi den forteller deg hva du skal veie, hvor fettet ligger og om du har skjevtrent. Men en gammel treningskompis av meg sa følgende: still deg naken foran speilet, hopp og se hvor det disser, haha :DAnonymous poster hash: e29e2...491
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #11 Skrevet 20. januar 2014 Og den forandrer idealvekten din om du går opp i muskelmasse, ikke minst. Vekten forteller deg egentlig alt for lite, synes jeg.Anonymous poster hash: e29e2...491
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #12 Skrevet 20. januar 2014 Ta før/etter bilder Anonymous poster hash: e37b7...7f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå