AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #1 Skrevet 20. januar 2014 Før helgen ble jeg medlem av sukker. Føler egentlig ikke at dette er noe for meg, men ville prøve det ut likevel. Mange menn har tatt kontakt, men jeg synes ingen av dem var attraktive i verken utseende eller meldingsinnhold. Skjønner at det er vanskelig å skrive interessante meldinger, så går mer etter utseende i første omgang. Er det mulig å finne kjærligheten der? Hvor lenge var dere medlem før dere møtte noen potensielle kjøresteemner? Jeg er litt skuffet over nivået utseendemessig, og jeg har bladd meg gjennom mange sider, fra hele landet. Synes dere det er kjekke gutter der? Anonymous poster hash: b6b61...e53
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #2 Skrevet 20. januar 2014 Å stakkars, så forferdelig, er du så pen selv da? Anonymous poster hash: dd9ea...a51
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #3 Skrevet 20. januar 2014 Å stakkars, så forferdelig, er du så pen selv da?Anonymous poster hash: dd9ea...a51 Hehe ja. Selvom du nok ikke tror på det. (Sier ikke at jeg er perfekt)Anonymous poster hash: b6b61...e53
Gjest Kv84 Skrevet 20. januar 2014 #4 Skrevet 20. januar 2014 Det jeg stusser over, er at jeg ser mange av de som var der for 6år siden. Hvorfor har ikke de funnet sin kjæreste? 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #5 Skrevet 20. januar 2014 Du er litt utålmodig. Det er jo ikke normalt at du klikker deg inn på en datingside og så dukker drømmemannen opp i løpet av den første uka. Det er ikke nødvendigvis enklere å møte noen på internett enn i det virkelige liv, men det er jo en ekstra mulighet. Første gangen jeg var på Sukker møtte jeg en nesten med en gang. Den andre gangen, gikk det over et år og jeg hadde nesten gitt opp. Begge var fine menn og jeg er sammen med den siste fortsatt. Jeg synes heller ikke at bilder rettferdiggjør personene bak. Du må prøve å se på litt andre ting. De aller fleste av oss tar oss bedre ut i virkeligheten enn på bilder. Anonymous poster hash: 5e457...09c
Lovinda82 Skrevet 20. januar 2014 #6 Skrevet 20. januar 2014 Skal si du står på anonymbruker i alle dine innlegg og liksomsvar!
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #7 Skrevet 20. januar 2014 Stemmer det at det er veldig mange homsegutter som henger på sukker? Menn som vil ha sextreff med menn. Anonymous poster hash: 4ae39...f75
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #8 Skrevet 20. januar 2014 Jeg var medlem i ca 2 år - og var på den tiden på cirka 5 dater tilsammen, altså ikke så veldig aktiv. Syntes det virket håpløst da disse 5 datene ikke var særlig vellykket, og holdte på å gi opp, trodde aldri jeg skulle treffe noen på Sukker... Men SÅ - det ble en 6. date, som gikk over all forventning! Vi har datet i noen måneder, og jeg har på følelsen av at dette er mannen i mitt liv...! Han var ikke nødvendigvis den jeg ble mest imponert over på nettet utifra bilder, men det viste seg at han har en fantastisk personlighet, og at han tar seg bedre ut i virkeligheten enn på bilder! Så jeg råder deg til å gi det litt tid -det kan være vanskelig å finne lykken på nettdating, like vanskelig som irl- men plutselig en dag så skjer det!!! Lykke til! Og gi de guttene en sjanse, som ikke nødvendigvis fremstår som de kjekkeste utifra bildene. Anonymous poster hash: 5c6f9...7f4 1
Heishåps Skrevet 20. januar 2014 #9 Skrevet 20. januar 2014 jeg ble egentlig medlem mest på tull fordi jeg er så ung at det nesten er flaut å bruke nettdating, men lagde en profil fordi jeg ville sjekke om jeg fikk noe interesse fra gutta. å etter en ukes tid etter jeg hadde laget profilen kom jeg likevel i kontakt med en som hadde sendt meg melding. det gikk ikke en uke før vi møttes engang og vips så var vi sammen! så ja, det er mulig å finne kjærligheten! det er da mye fine gutter på sukker, men skjønner likevel hva du mener. når det blir så mange å "velge" i så klarer man ikke å skille de fra hverandre å ingen ser interessante ut..
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #10 Skrevet 21. januar 2014 Det er det som er litt kjedelig med nettdating, lett å avskrive folk pga bilder. Men som regel ser de fleste annerledes ut i virkeligheten, der kommer personligheten i tillegg og. Så plutselig en med gjennomsnittlig bilde kan se veldig pen ut hvis han er hyggelig, morsom og den slags. Og omvendt. Det beste er å gå på live date bare man finner noen man blir litt interessert i. Anonymous poster hash: 3d0dc...3f8 2
Sophie-Ann Skrevet 21. januar 2014 #11 Skrevet 21. januar 2014 Jeg har akkurat aktivert kontoen min igjen...spennende å se hva som skjer 2
Sophie-Ann Skrevet 22. januar 2014 #12 Skrevet 22. januar 2014 Og vips, så skal jeg på date i helgen 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #13 Skrevet 22. januar 2014 Og vips, så skal jeg på date i helgen Whaat? Jeg har fått nærmere 60 meldinger, men fortsatt ingen jeg vil møte Lykke til!! :D Anonymous poster hash: b6b61...e53
Froz1 Skrevet 22. januar 2014 #14 Skrevet 22. januar 2014 Jeg var medlem i ca 2 år - og var på den tiden på cirka 5 dater tilsammen, altså ikke så veldig aktiv. Syntes det virket håpløst da disse 5 datene ikke var særlig vellykket, og holdte på å gi opp, trodde aldri jeg skulle treffe noen på Sukker... Men SÅ - det ble en 6. date, som gikk over all forventning! Vi har datet i noen måneder, og jeg har på følelsen av at dette er mannen i mitt liv...! Han var ikke nødvendigvis den jeg ble mest imponert over på nettet utifra bilder, men det viste seg at han har en fantastisk personlighet, og at han tar seg bedre ut i virkeligheten enn på bilder! Så jeg råder deg til å gi det litt tid -det kan være vanskelig å finne lykken på nettdating, like vanskelig som irl- men plutselig en dag så skjer det!!! Lykke til! Og gi de guttene en sjanse, som ikke nødvendigvis fremstår som de kjekkeste utifra bildene. Anonymous poster hash: 5c6f9...7f4 AKKURAT det samme skjedde meg meg <3 *føler meg heldig* 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #15 Skrevet 22. januar 2014 Samme forhold til bildene på sukker her .. Har laget meg profil og sett på en del "matchende"-profiler, men alle de bildene får meg til å logge meg fortest mulig ut. Burde ikke vært lov til å legge ut bilder Men mulig jeg ikke er klar for dating ennå.. Anonymous poster hash: 3d0dc...3f8
Sophie-Ann Skrevet 22. januar 2014 #16 Skrevet 22. januar 2014 Whaat? Jeg har fått nærmere 60 meldinger, men fortsatt ingen jeg vil møte Lykke til!! :D Anonymous poster hash: b6b61...e53 Vel, ikke gi opp håpet!! Sender du meldinger selv?? Jeg har endret hele profilen min og er dønn ærlig. Gidder ikke å ha en profil som er helt make som de andres. Og jeg svarer konsekvent ikke på meldinger fra profiler uten bilde, eller de dumme komplimentene man velger. Og hvis jeg ikke liker profilen til han som sender melding, skriver jeg tusen takk, men neitakk. Håper det ordner seg for deg
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #17 Skrevet 22. januar 2014 Før helgen ble jeg medlem av sukker. Føler egentlig ikke at dette er noe for meg, men ville prøve det ut likevel. Mange menn har tatt kontakt, men jeg synes ingen av dem var attraktive i verken utseende eller meldingsinnhold. Skjønner at det er vanskelig å skrive interessante meldinger, så går mer etter utseende i første omgang. Er det mulig å finne kjærligheten der? Hvor lenge var dere medlem før dere møtte noen potensielle kjøresteemner? Jeg er litt skuffet over nivået utseendemessig, og jeg har bladd meg gjennom mange sider, fra hele landet. Synes dere det er kjekke gutter der?Anonymous poster hash: b6b61...e53 Jeg er enig, en venninne av meg er medlem der og jeg så gjennom menn sammen med henne. Kan ikke si at det var så mye av min interesse der. Var kanskje et par som kunne sett ok ut. Nå slipper heldigvis jeg å lete etter kjæreste noe sted, men ble litt overrasket. Nå har jeg alltid blitt beskyldt for å være veldig kresen da Anonymous poster hash: a9e40...f01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå