Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboer har mistenkt om at jeg kanskje er gravid, siden jeg har så mye symptomer, skal teste meg før forventet mens. Men det er enda 2-3 dager til. (Aldri vært gravid før.)

Men så lurte jeg på noe, vi hadde samleie i går. Og jeg var så trang! Samboer hadde aldri kjent meg på trang før. Og han kom bare halvveis inn. Men hvis han kom lengere inn, var det bare ubehagelig for meg.

Jeg aner ikke om det har noe med graviditet å gjøre. Men syntes dette bare var rart. Noen som har erfaringer med det?

Anonymous poster hash: 7fd03...2e6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Nei

Anonymous poster hash: 97523...cd3
Skrevet

Sopp?

Anonymous poster hash: 7d12b...d41

Skrevet

Det er ikke sopp. Det er ikke hullet som er trangt, men det er så trangt inni skjeden. Liten plass.

Skrevet

Det har ingenting med en ev graviditet å gjøre ihvertfall.

Anonymous poster hash: 8d450...b96
Skrevet

Det har ingenting med en ev graviditet å gjøre ihvertfall.

Anonymous poster hash: 8d450...b96

Fant denne

http://www.klikk.no/kvinneguiden/helse/article756051.ece

"Når man er gravid, øker blodgjennomstrømningen i skjeden for å bygge opp skjedeveggen til fødselen. Det er også økt blodgjennomstrømning i livmoren for å sikre forsyningen til det voksende fosteret."

Skrevet

Jeg er gravid i uke 28 og har nesten ikke hatt sex siden jeg ble gravid. Delvis pga kvalme og oppkast. Etter 4 mnd ble jeg bedre, men da har han ikke klart å få den inn nesten og det er ubehagelig trangt for han og ikke så behagelig for meg heller :(

Anonymous poster hash: 82196...b8f

Skrevet

Slimhinnene hovner opp når man er gravid. Så jo man blir faktisk trangere..

• Liker 1
Skrevet

Jo man kan bli trangere jo, mye trangere. Har opplevd det selv.

Anonymous poster hash: cc71b...a90

• Liker 1
Skrevet

Godt det er noen som kunne svare ordentlig. Syntes jeg hadde hørt det/ lest det et sted, så måtte bare høre her, men så fant jeg det jo på nettet til slutt.

Skrevet

Jeg har opplevd det i 1. trimester så gikk det over :)

Anonymous poster hash: f77ea...7cb
Skrevet

Det var faktisk det som skjedde med meg og var grunnen til at jeg tilslutt tok en test da jeg var gravid :-) om det var så mye trangere vet jeg ikke, men det begynte plutselig å gjøre vondt når han dyttet seg helt inn i meg.. spent på å få høre!

Skrevet

Er det noen her som hadde trang skjede og fikk mensen, men likevel være gravid?

Nå har jeg hatt av og på mensen i 4 dager. Blør litt, stopper opp, blør litt til osv. I starten hadde jeg bare rosa, tok et helt døgn før jeg fikk ordentlig mensen. Noe som jeg aldri har opplevd igjennom alle årene med mensen, min har alltid kommet med engang og uten forvarsel.

Kusina mi hadde mensen og mensensmerter til ho var 3-4 mnd inn i svangerskapet, så ho sa jeg ikke skulle miste motet og teste meg etter mensen. Noen som har opplevd det?

Skrevet

Er det noen her som hadde trang skjede og fikk mensen, men likevel være gravid?

Nå har jeg hatt av og på mensen i 4 dager. Blør litt, stopper opp, blør litt til osv. I starten hadde jeg bare rosa, tok et helt døgn før jeg fikk ordentlig mensen. Noe som jeg aldri har opplevd igjennom alle årene med mensen, min har alltid kommet med engang og uten forvarsel.

Kusina mi hadde mensen og mensensmerter til ho var 3-4 mnd inn i svangerskapet, så ho sa jeg ikke skulle miste motet og teste meg etter mensen. Noen som har opplevd det?

Tja, hadde jo blødninger slik du beskriver rundt tiden jeg skulle ha mensen. Gikk flere dager med menssmerter uten at mensen kom, blødde rosa, fikk så en frisk blødning, stoppet opp en dag, begynte å blø igjen. Men tenkte det var pga angrepillen jeg tok at mensen var så rar. Tok derfor en stund før jeg fant ut jeg var gravid. Men de sterkeste tegnene mine var jo de ømme brysta og den enorme utmattelsen. Det kan jo like godt bare være mensen;) ville heller testet meg.

Skrevet

Tja, hadde jo blødninger slik du beskriver rundt tiden jeg skulle ha mensen. Gikk flere dager med menssmerter uten at mensen kom, blødde rosa, fikk så en frisk blødning, stoppet opp en dag, begynte å blø igjen. Men tenkte det var pga angrepillen jeg tok at mensen var så rar. Tok derfor en stund før jeg fant ut jeg var gravid. Men de sterkeste tegnene mine var jo de ømme brysta og den enorme utmattelsen. Det kan jo like godt bare være mensen;) ville heller testet meg.

Ja, kan jo like så godt være mensen, skal teste meg litt seinere. Men er så mange som har mensen når de er gravide.

Skrevet

Ja, kan jo like så godt være mensen, skal teste meg litt seinere. Men er så mange som har mensen når de er gravide.

Tja det er jo forsåvidt ikke mensen, det går ikke ann. Bare blødninger fordi blodkarene i skjeden er skjøre. Vanlig å blø etter samleie for eksempel.

Skrevet

Tja det er jo forsåvidt ikke mensen, det går ikke ann. Bare blødninger fordi blodkarene i skjeden er skjøre. Vanlig å blø etter samleie for eksempel.

I går sluttet mensen, men bare hatt litt rosa på papiret når jeg har vært på do. Skulle ha samleie i dag, men fortsatt like trang som jeg var for en uke og 3-4 dager siden. Men nå blødde jeg etter samleie, også stoppet det opp. Måtte bare gi oss fordi det var for ubehagelig for både meg og han. Kan det finnes andre årsaker til trangere skjede? Skal teste meg igjen når jeg får penger om et par dager.

Skrevet

I går sluttet mensen, men bare hatt litt rosa på papiret når jeg har vært på do. Skulle ha samleie i dag, men fortsatt like trang som jeg var for en uke og 3-4 dager siden. Men nå blødde jeg etter samleie, også stoppet det opp. Måtte bare gi oss fordi det var for ubehagelig for både meg og han. Kan det finnes andre årsaker til trangere skjede?

Er gjerne trangere under mensen også. Iallefall jeg. Ha sex mens man har mensen er au!

Skrevet

Er gjerne trangere under mensen også. Iallefall jeg. Ha sex mens man har mensen er au!

Aldri opplevd, aldri hatt trang skjede under mensen engang. Og vi har vært sammen i snart 3,5 år. Så det har aldri vært et problem for oss før nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...