Gå til innhold

"Du ser ikke så gale ut selv " - typen sa det til en jente på fest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tror du han mente med det? ... De snakket mye sammen den kvelden, han ga hun klem og vinket til hun ut gjennom vinduet. Og når jeg gir klem til mine kompiser så klikker det helt for han...

Anonymous poster hash: ba87e...8ef
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du lurer på hva han mente så SPØR HAM!!

Kommunikasjon er alfa og omega i et forhold.

• Liker 1
Skrevet

Han syntes hun var nokså pen.

Min kone er bergenser og hun bruker dette ordet.

Du ser ikke så gale ut er det samme som at du ser ikke så værst ut. Kanskje det kan ha flere betydninger?

Anonymous poster hash: 49b98...08b
Skrevet

Hva tror du han mente med det? ... De snakket mye sammen den kvelden, han ga hun klem og vinket til hun ut gjennom vinduet. Og når jeg gir klem til mine kompiser så klikker det helt for han...

Han mener at det er forskjellige regler for ham og deg.

• Liker 6
Skrevet

Lurer på hvordan han hadde taklet å være i et forhold med ei fransk jente slik jeg er. Alle kompisene hennes kysser henne to ganger (et på hvert kinn) hver gang de møtes, og hver gang de drar xD

Gjest TheRighteous
Skrevet

Virker som han ble interessert i henne, syntes hun så bra ut og at de fant tonen. Syns det der var dårlig gjort av han, det å så åpenlyst gi en annen jente mer oppmerksomhet enn deg på fest.

• Liker 2
Skrevet

Virker som han ble interessert i henne, syntes hun så bra ut og at de fant tonen. Syns det der var dårlig gjort av han, det å så åpenlyst gi en annen jente mer oppmerksomhet enn deg på fest.

Er vel ganske uskyldig å gi en klem og si "du ser ikke så gale ut". Dobbeltmoralen når hun klemmer sine venner derimot...

Anonymous poster hash: 2a4cf...859

• Liker 4
Gjest TheRighteous
Skrevet

Er vel ganske uskyldig å gi en klem og si "du ser ikke så gale ut". Dobbeltmoralen når hun klemmer sine venner derimot...

Anonymous poster hash: 2a4cf...859

Og han snakket med henne masse den kvelden. Hvorfor skulle han gi henne så mye oppmerksomhet og kompliment + klem, om han ikke syntes hun var interessant osv? Men neida, ikke noen krise akkurat. Men hadde ikke likt det hadde jeg vært henne.

Skrevet

Jeg synes det skal være ok i et forhold og si at andre er pene. Synes man noen er pen, så er de pen! Trenger ikke bety noe annet bare fordi man gir et kompliment.

Skrevet

Enten kan begge klemme andre, eller så kan ingen klemme andre.

Så enkelt skal det være.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...