AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #1 Skrevet 20. januar 2014 Hva tror du han mente med det? ... De snakket mye sammen den kvelden, han ga hun klem og vinket til hun ut gjennom vinduet. Og når jeg gir klem til mine kompiser så klikker det helt for han... Anonymous poster hash: ba87e...8ef
MarianneE Skrevet 20. januar 2014 #2 Skrevet 20. januar 2014 Om du lurer på hva han mente så SPØR HAM!! Kommunikasjon er alfa og omega i et forhold. 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #3 Skrevet 20. januar 2014 Han syntes hun var nokså pen. Min kone er bergenser og hun bruker dette ordet. Du ser ikke så gale ut er det samme som at du ser ikke så værst ut. Kanskje det kan ha flere betydninger? Anonymous poster hash: 49b98...08b
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2014 #4 Skrevet 20. januar 2014 Hva tror du han mente med det? ... De snakket mye sammen den kvelden, han ga hun klem og vinket til hun ut gjennom vinduet. Og når jeg gir klem til mine kompiser så klikker det helt for han... Anonymous poster hash: ba87e...8ef Han mener at det er forskjellige regler for ham og deg. 6
Tidus Skrevet 20. januar 2014 #5 Skrevet 20. januar 2014 Hva tror du han mente med det? ... De snakket mye sammen den kvelden, han ga hun klem og vinket til hun ut gjennom vinduet. Og når jeg gir klem til mine kompiser så klikker det helt for han... Anonymous poster hash: ba87e...8ef Lurer på hvordan han hadde taklet å være i et forhold med ei fransk jente slik jeg er. Alle kompisene hennes kysser henne to ganger (et på hvert kinn) hver gang de møtes, og hver gang de drar xD
Gjest TheRighteous Skrevet 20. januar 2014 #6 Skrevet 20. januar 2014 Virker som han ble interessert i henne, syntes hun så bra ut og at de fant tonen. Syns det der var dårlig gjort av han, det å så åpenlyst gi en annen jente mer oppmerksomhet enn deg på fest. 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #7 Skrevet 20. januar 2014 Virker som han ble interessert i henne, syntes hun så bra ut og at de fant tonen. Syns det der var dårlig gjort av han, det å så åpenlyst gi en annen jente mer oppmerksomhet enn deg på fest. Er vel ganske uskyldig å gi en klem og si "du ser ikke så gale ut". Dobbeltmoralen når hun klemmer sine venner derimot... Anonymous poster hash: 2a4cf...859 4
Gjest TheRighteous Skrevet 20. januar 2014 #8 Skrevet 20. januar 2014 Er vel ganske uskyldig å gi en klem og si "du ser ikke så gale ut". Dobbeltmoralen når hun klemmer sine venner derimot... Anonymous poster hash: 2a4cf...859 Og han snakket med henne masse den kvelden. Hvorfor skulle han gi henne så mye oppmerksomhet og kompliment + klem, om han ikke syntes hun var interessant osv? Men neida, ikke noen krise akkurat. Men hadde ikke likt det hadde jeg vært henne.
happiest Skrevet 20. januar 2014 #9 Skrevet 20. januar 2014 Jeg synes det skal være ok i et forhold og si at andre er pene. Synes man noen er pen, så er de pen! Trenger ikke bety noe annet bare fordi man gir et kompliment.
Steinar40 Skrevet 20. januar 2014 #10 Skrevet 20. januar 2014 Hva tror du han mente med det? ... De snakket mye sammen den kvelden, han ga hun klem og vinket til hun ut gjennom vinduet. Og når jeg gir klem til mine kompiser så klikker det helt for han... Anonymous poster hash: ba87e...8ef Enten kan begge klemme andre, eller så kan ingen klemme andre. Så enkelt skal det være. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå