Gjest Pterodactylkake Skrevet 20. mai 2004 #1 Skrevet 20. mai 2004 hva heter denne sangen? Den er en god del år gammel, og i musikkvideoen er det 3 afrodisco folk som går rundt og tøyser og så er de på en bar seinere tror jeg. Også er det noe check it out now the balabla jeg vet ikke husker ikke, hjelp?
Gjest Hel Skrevet 20. mai 2004 #2 Skrevet 20. mai 2004 Kan det være Fatboy Slim - The Rockafeller Skank du tenker på?
Gjest Pterodactylkake Skrevet 20. mai 2004 #3 Skrevet 20. mai 2004 mulig mulig, minner om deres musikk iallfall... også midt inni er det masse hakk i plata...
Gjest Hel Skrevet 20. mai 2004 #4 Skrevet 20. mai 2004 Ja, video'n og teksten du beskrev er lik den til The Rockafeller Skank. Hvis du går hit: http://www.mtv.com/bands/az/fatboy_slim/audvid.jhtml Og scroller litt ned kan du se på et klipp av video'n og se om det er den du mener.
Gjest Pterodactylkake Skrevet 20. mai 2004 #5 Skrevet 20. mai 2004 Ah men da må jeg laste den ned, jeg har en greie for irriterende sanger takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå