AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #1 Skrevet 19. januar 2014 Greia er at jeg har rotet meg borti en mann med tre barn. Han er 7 år gamlere enn meg. barna hans begynner å bli voksne, om noen år er sikkert den eldste kandidat for barnebarn. Jeg er 30 og verpesyk...:/ Greia er bare at mannen er steril . Han finnes ikke påvirket , mens jeg syns det er forferdelig. Hver gang jeg ser barna kjenner jeg en ekstrem sjalusi mot eks kona, de laget barn i senga. De opplevde fødsel sammen og delte mye. Jeg kan jo ikke få noe . Det forventes at jeg stiller opp for barna som den største selvfølge. Jeg gruer meg til konfirmasjon, og det neste blir sikkert barnedåp til barnebarn. Tenker på alt fokuset og gratulasjonene på barnebarnet, mens jeg er en nr 2 kone skal bare stå å se på dette her. Føler meg bare helt teit, siste lasset på vogna. Hvordan hadde dere andre taklet dette ? I en krangel vi hadde skrek han at han var glad for å være steril, så han slapp å få unge med noe så ustabilt. De er aldri noe trøst å få, han er så utrolig kald. Sitter du og syns synd på deg selv igjen nå ? er standard svaret hver gang... Anonymous poster hash: 9cca6...0fd
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #2 Skrevet 19. januar 2014 Han er ferdig med barn, det må du enten bare akseptere eller finne deg en annen mann, rett og slett. Anonymous poster hash: d519d...a43 6
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #3 Skrevet 19. januar 2014 Du er sjalu, men det er ikke ekskona hans sin skyld, det er ikke barna hans sin skyld, og det er heller ikke kommende barnebarn sin skyld. Du må takle dette problemet selv, men det er viktig at han vet hvordan du føler og har det. Kommunikasjon er nøkkelen til et bra forhold. Om du ønsker deg et barn må dere adoptere, eventuelt bli fosterforeldre, eller så må du bli gravid på en klinikk? Da får du et eget barn. Anonymous poster hash: 0a1df...fe2
Majott Skrevet 19. januar 2014 #4 Skrevet 19. januar 2014 Jeg ville ha funnet meg en annen mann! Dette blir ikke bedre med årene. 2
Gjest Eurodice Skrevet 20. januar 2014 #5 Skrevet 20. januar 2014 Rotet deg borti skriver du. Det virker ikke særlig seriøst. Har dere snakket om giftermål? Du fantaserer og svartmaler en potensiell fremtid. Jeg synes ikke det er noe fornuft i innlegget ditt. 1
Tibbie Skrevet 20. januar 2014 #6 Skrevet 20. januar 2014 Er han steril av valg? Vil han absolutt ikke ha flere barn? For dere kan jo få barn sammen, selv om det etter genene ikke blir hans. Det fins både adopsjon (men du vil kanskje føde barnet selv?), ellers, hvis du har penger, kan nok en klinikk hjelpe deg. Eller kanskje du finner en donor på egen hånd? Det er eneste måte jeg kan se for meg at du kan få i pose og sekk. Ellers må du nok velge mellom mann eller barn :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå