AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #1 Skrevet 19. januar 2014 Han jeg holder på med har bursdag snart. Han blir 22år. Vi har holdt på en stund og det begynner å bli seriøst, men vi er ikke sammen enda. Så synes det blir litt mye å kjøpe typiske kjærestegaver som klokker og andre dyre ting. Ikke har jeg så mye penger heller. Så jeg tenker på en gave rundt 300kr. Synes det er så vanskelig å finne ut hva jeg skal gi. For jeg vil gi noe litt personlig, men kommer ikke på noe. Han er en type gutt som fint kan gå med armbånd, slike lange smykker med enkelt anheng ol, så lenge det er macho. Så jeg har tenkt litt på det, og kanskje bestille fra nettet? Kanskje det er noen som vet om noen nettsider? Jeg tenkte også å foreslå at vi kunne lage middag hos meg eller han, men det kommer jo an på hvilke andre planer han har på bursdagen. Så hvis noen har noen ideer, så er det bare å komme med det! Anonymous poster hash: f0bde...b0c
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 20. januar 2014 #2 Skrevet 20. januar 2014 Nettsider som har macho armbånd er det mange av. Sjekk ut Zalando f.eks. Ellers er det jo mange fysiske butikker a la H&M som også selger det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå