Gå til innhold

Skal jeg legge ut bilde av kroppen min, eller ei?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om jeg skal legge ut bilde av kroppen min, eller ei?

Anonymous poster hash: e94df...7c0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke jeg, skal du?

Anonymous poster hash: 17135...0b8
Skrevet

gjør det gjør det, gjonnomfør det!!!!

Anonymous poster hash: 0c5bc...0a7
Skrevet

Er du den samme personen som spurte for ett par dager siden?

Anonymous poster hash: ff320...629
Skrevet

Ei.

Jeg har så lyst, det er et bikinibilde ... jeg lurer på hva folk syns om kroppen min, og om jeg burde gjøre noe med den....

Skrevet

Er du den samme personen som spurte for ett par dager siden?

Ja, men jeg fant ikke igjen tråden. Helt umulig!

Skrevet

Samma det vel. om det bare er kroppen er det jo ingen som kjenner deg igjen uansett.

Tror ikke noen får se noe de ikke har sett før.

Skrevet

okei :) Men legg det ut om du vil :)

Skrevet

Jeg har så lyst, det er et bikinibilde ... jeg lurer på hva folk syns om kroppen min, og om jeg burde gjøre noe med den....

For å si det slik, så bryr de færreste seg om kroppen din, de har nok med sitt.

Anonymous poster hash: c7a82...bbc

• Liker 1
Gjest TheRighteous
Skrevet

Hvorfor legger du dette ut på samliv og relasjoner? Og jeg syns ikke du bør gjøre det, folk her er ofte veldig useriøse, og kritiserer i hytt og pine. Du kommer helt sikkert til å få en del kritikk!

Skrevet

Virkelig? De fleste som er usikker ønsker ikke å få negative kommentarer, og de som er så gira på kommentarer er egentlig veldig fornøyd og ønsker bekreftelse på hvor fin de er i bikini.

Og om du skal gjøre noe med den? Skal du la en hurv fremmede med vidt forskjellig smak og mening og hva en bra kropp er, avgjøre hva du burde gjøre med kroppen din? Er du ikke fornøyd så spis sunnere og/eller tren mer.

Anonymous poster hash: 86d77...7cf

• Liker 2
Skrevet

Virkelig? De fleste som er usikker ønsker ikke å få negative kommentarer, og de som er så gira på kommentarer er egentlig veldig fornøyd og ønsker bekreftelse på hvor fin de er i bikini.

Og om du skal gjøre noe med den? Skal du la en hurv fremmede med vidt forskjellig smak og mening og hva en bra kropp er, avgjøre hva du burde gjøre med kroppen din? Er du ikke fornøyd så spis sunnere og/eller tren mer.

det er mer det at kroppen min er så rar. Den er rar bygd, og har ikke møtt noen som har lik kropp som min. Har kjempeliten overkropp og er stor nedentil...

Om du holde to fingre over hoftene og lårene på bildet, så ser jeg kjempeslank ut, men med en gang du tar bort fingrene så kommer DE hoftene, DEN rompa og DE lårene mot deg! Jeg pleier å skvette selv, haha....

Skrevet

det er mer det at kroppen min er så rar. Den er rar bygd, og har ikke møtt noen som har lik kropp som min. Har kjempeliten overkropp og er stor nedentil...

Om du holde to fingre over hoftene og lårene på bildet, så ser jeg kjempeslank ut, men med en gang du tar bort fingrene så kommer DE hoftene, DEN rompa og DE lårene mot deg! Jeg pleier å skvette selv, haha....

Enda verre grunn til å be om tilbakemeldinger på et forum fullt av negative grinebitere med forvridd kroppsbilde. Hva skal du gjøre om flertallet mener du ikke fyller kravene deres? Ta plastiske operasjoner?

Skrevet

Gjør som du vil. Jeg kan være ærlig.

Anonymous poster hash: b7655...a21
Gjest Gjest_Snerk
Skrevet

Høres ut som en herlig pæreform, da. :)

Gjest Eurodice
Skrevet

Det er denne: Post et bilde av din kropp

Skrevet

Heller legg ut den under Sosial enplass, der kan man ikke være anonym.

Folk er oftere eklere her som anonyme, mye kritikk tror jeg du kan få, ja! Men ikke sikkert :)

Anonymous poster hash: c129a...d47

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...