AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #1 Skrevet 19. januar 2014 Hei! Noen som har vært i korketrekkeren i Oslo? Har aldri vært der, så lurte på hvordan det er? Er det styre på kjelkene de låner ut? Er redd det skal gå for fort, slik at man ikke klarer å styre..hehe. Og hvordan bør en gå kledd? Anonymous poster hash: 29712...e46
Wildrose Skrevet 20. januar 2014 #2 Skrevet 20. januar 2014 Er lenge siden jeg har vært der, men jeg vil tro at det er kjelker som man kan styre, det kan gå veldig fort nedover bakkene der. Du burde ta på deg boblebukse og en god vindtettjakk med for .Lue og votter/hansker som er av litt tykkere type. Det er høyt oppe og ofte en del kaldere enn nede i byen. Det er kjempe gøy å kjøre nedover bakken der, men vær forsiktig, det går fort! Lykke til med leken :-)
Scoop Skrevet 20. januar 2014 #3 Skrevet 20. januar 2014 Styre og styre: http://www.visitoslo.com/no/produkt/?TLp=182035
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #4 Skrevet 20. januar 2014 Har vært der mange ganger. Bra sted å dra for å få pult. Anonymous poster hash: 127c8...c65 1
kanelsnurr Skrevet 21. januar 2014 #6 Skrevet 21. januar 2014 Man kan styre kjelkene ja; man gjør det ved å "presse" med beina foran på kjelken (beklager at jeg ikke klarer å forklare bedre). Jeg har bare vært der en gang, men fikk teken på styringa ganske fort. I tillegg til det Wildrose nevner så anbefaler jeg sko med litt kraftig såle. Skal du bremse, så må du gjøre det med beina, så det er greit å tenke på det når du velger sko. Jeg anbefaler og slalombriller om du har; det er ikke nødvendig, men definitivt mer behagelig. Hjelm får du låne når du leier kjelke.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #7 Skrevet 21. januar 2014 Husk ull innerst! Anonymous poster hash: eaf0e...5d3
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #8 Skrevet 21. januar 2014 Hei! Noen som har vært i korketrekkeren i Oslo? Har aldri vært der, så lurte på hvordan det er? Er det styre på kjelkene de låner ut? Er redd det skal gå for fort, slik at man ikke klarer å styre..hehe. Og hvordan bør en gå kledd? Anonymous poster hash: 29712...e46 Det er helt vanlige kjelker. Man styrer og bremser med kroppen på samme måte som med akebrett. Forstår ikke helt hva du mener med det siste spørsmålet. Du har vel vært ute på vinteren før?Anonymous poster hash: f9432...425
Gjest Skrevet 21. januar 2014 #9 Skrevet 21. januar 2014 Anbefales! Kjempegøy og kjelkene er lette å håndtere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå