Gå til innhold

BF har funnet seg jobb her i Norge!

Anbefalte innlegg

Skrevet

faren til sønnen min som er britisk har funnet seg jobbher i Norge,, og han skal komme om 2 uker og begynner på den nye jobben, men jeg lurer på hvordan skal vi gå frem , må vi gå til politiet eller UDI?

for han med en gang skattekort , person nr osv..

vi skal bo sammen, jeg er student og har ikke noe jobb..men han skal jobbe her..blir takknemlig for svar

Anonymous poster hash: c4430...05b
Videoannonse
Annonse
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Hvorfor ikke ringe politiet og spørre? Eller ringe UDI? Jeg vil tro du får ett raskere og ordentlig svar da enn her..

Skrevet (endret)

Samboeren min er utendlansk, han bodde og jobbet i Norge allerede før vi møttes, så jeg vet ikke hvordan han gjorde det første gang, men når han har fornyet arbeidstillatelsen sin så har han vært innom politikontoret

Endret av Miss Lucky
Skrevet

Gratulerer!! For en lettelse :) Har du noen tips, til noen som er i omtrent samme situasjon? :) Snakker han norsk?

Anonymous poster hash: 26bf8...ea9
Skrevet

Gratulerer!! For en lettelse :) Har du noen tips, til noen som er i omtrent samme situasjon? :) Snakker han norsk?

Anonymous poster hash: 26bf8...ea9

takk for det..

vi prøver hjemme med gule lapper der jeg setter på kjøleskaper og ting og skriver hva de heter,,så blir det litt lettere for han , men nei han klarer ikke så bra,,men han prøver

han fant jobben via venner/kjente..

han begynner i februar..

hvor bor dere?

Anonymous poster hash: c4430...05b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...