Gå til innhold

Hva er greia med kvinnfolk og hettegensere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja hva er greia? Kjæresten min stikker av med hettegenserene mine, kvinnfolka på jobben stikker av med de( får de gjerne tilbake vasket og krympet). Er de virkelig så gode å ha på seg? :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åå, ja :) Det er de, store og gode koseklær

Gjest Inferno
Skrevet

Kvinnfolk liker ikke å kjøpe klær.

• Liker 4
Skrevet

JA

Anonymous poster hash: ae224...734
Skrevet

Lurer på det samme. Det gjør meg ingenting, men jeg skjønner ikke at det er så himmelsk. Det er helt greit, selv om jeg har sluttet å gå med dem utendørs, men det er jo ikke så annerledes enn andre klær.

Anonymous poster hash: fdca6...8b7
Skrevet

Fordi de er deilige å ha på. Spesielt om de er for store.

Anonymous poster hash: bd3a4...750
  • Liker 4
Gjest TheRighteous
Skrevet

Sykt digg å gå med! :) Også er det kos å låne litt klær av kjæresten, bruke de som koseklær.

• Liker 4
Skrevet

Det har ingenting med kvinner/menn å gjøre, men dreier seg om oss mennesker som liker gode plagg å gå med.

Kunne ikke ha tenkt meg å låne av noen, jeg medbringer alltid mine egne utsøkte. :)

Skrevet

Låner gjerne kjæresten min sine klær jeg. Gjerne hettegensere, hettejakker og joggebukser.. De er utrolig gode, altfor store også minner de meg om han :P

Gjest Jepp123
Skrevet

Er digg å ha på seg. Og når den er litt for stor er det helt perfekt.

Skrevet

Elsker menn i hettegensere. Damn :)

Anonymous poster hash: 697ef...925
  • Liker 1
Skrevet

Sier du at dine kvinnelige kollegaer stikker av med dine klær? Jeg trodde det bare var ok at kjærester gjorde sånt jeg? Hvorfor lar du dine kollegaer bruke dine klær? Er det ikke forbeholdt dama di?

Anonymous poster hash: 1c68b...23c
  • Liker 2
Skrevet

Ikke så rart at jenter går bananas for hettegensere når de ellers har på seg klær som må være maksimalt ubehagelig å gå i. Trange trange små klær. Skjønner godt at en hettegenser virker himmelsk i forhold da.

Anonymous poster hash: af440...d81

Skrevet

Nå går jeg aldri med hettegensere, men å låne store klær fra kjæresten er kos, fryser veldig lett og da er det deilig å ta på seg en stor genser, gjerne en hettegenser.

Anonymous poster hash: 9261a...d58
Skrevet

Ikke så rart at jenter går bananas for hettegensere når de ellers har på seg klær som må være maksimalt ubehagelig å gå i. Trange trange små klær. Skjønner godt at en hettegenser virker himmelsk i forhold da.

Kjøper aldri klær som ikke er komfortable, skinny jeans er komfortable de også. Trenger ikke å kjøpe altfor store klær for at de skal være behagelige.

Anonymous poster hash: 9261a...d58

• Liker 1
Skrevet

Sier du at dine kvinnelige kollegaer stikker av med dine klær? Jeg trodde det bare var ok at kjærester gjorde sånt jeg? Hvorfor lar du dine kollegaer bruke dine klær? Er det ikke forbeholdt dama di?

Anonymous poster hash: 1c68b...23c

Ja de gjør det . Skal de jobbe på frys,kjøl eller ut å røyke så rapper de som regel med seg min genser jeg har liggende.

• Liker 1
Skrevet

Fordi hettegensere er fantastisk gode å gå i. Men jeg er litt hettegenserperson, da. Har også et par som er for store, og de er veldig deilige å daffe rundt i. :)

Gjest avocadoen
Skrevet

Finnes ikke noe bedre og låne kjæresten sin hettegenser som er svæær på meg :nigo:

• Liker 1
Gjest badeand1
Skrevet

Det er herlig! Sitter med en akkurat nå :nigo:

Skrevet

Hettegensere er kjempegode! Men jeg har riktignok mine egne, så trenger ikke å gå ta kjæresten sine. Selv om det hadde vært greit.

Å rappe kollegaer sin genser hadde vært utelukket. Syns det er litt vel snodig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...